Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 17.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:29

468

0

307



Deel 17.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel17.

Ik sta voor de deur, van mijn huis, Tom staat achter me. Ik heb mijn moeder gezegd dat ik een gast zou meenemen. Ik zucht eens en steek dan de sleutel in het slot, ik draai drie keer naar links en ik open de deur. Ik stap binnen en Tom volgt. Ik hang me jas weg en pak die van Tom ook. Ik loop samen met Tom naar de woonkamer. ‘Hoi.’ Zeg ik. ‘Hoi schat.’ Zegt mijn moeder. ‘Dit is Tom.’ Zeg ik. ‘Tom dat is Mijn moeder Suzan, mijn vader Richard, me oudere zus Summer en me jongere zus Autumn.’ Zeg ik. ‘Aangenaam kennismaking.’ Zegt Tom. ‘Willen jullie iets drinken??’vraagt mijn vader. ‘Cola is goed.’ Zegt Tom. ‘Voor mij ook.’ Zeg ik. Ik ga in de lege zetel zitten en Tom komt naast me zitten. Ik voel me wat ongemakkelijk. ‘het eten si klaar.’ Zegt mijn moeder. Ik ga aan tafel zitten en Tom komt naast me zitten. Mijn ouders over ons en mijn zussen op de twee uiteindes. Als het eten op is, gaan we terug naar de woonkamer. ‘zeg het nu maar.’ Zegt Tom. ‘mam, pap ik moet jullie wat vertellen.’ Zeg ik. Meteen maar de korte pijn denk ik. ‘Zeg maar.’ Zegt mijn moeder. ‘Niet kwaad worden, maar euhm ik ben bijna drie weken zwanger.’ Zeg ik. Ik slaag mijn hoofd naar beneden. ‘JE BENT WAT!!’ hoor ik mijn vader roepen. Ik voel hoe Tom in mijn hand knijpt. ‘EN JIJ, JIJ BENT DE VADER ZEKER!!’roept hij naar Tom. ‘papa rustig, Tom si niet de vader, ik weet niet wie da vader is.’ Zeg ik. ‘SCHANDE? WEET JE IK WIL JE NOOIT MEER ZIEN? IK WIL JE UIT DIT HUIS.’ Roept mijn vader. ‘maar...’ protesteert mijn moeder. ‘mam, laat maar ik ga wel.’ Zeg ik. Ik loop naar boven en ik voel hoe Tom me volgt. ‘gaat het??’vraagt hij. Ik knik even en loop dan naar mijn kast waar ik ene koffer uit haal. Ik steek al mijn kleren er in en mijn schoenen doe ik in de tweede, samen met mijn accessoires en nog wat kleren. Ik neem al mijn badkamer spullen mee, en leeg ook heel mijn kasten. Ik pak mijn tas van Adidas en steek mijn laptop er in. Ik loop weer naar beneden en stap meteen naar de hal ik pak mijn jas en doe hem aan. ‘Winter!!’ hoor ik mijn twee zussen roepen. Ik draai me om en voel meteen vier armen die me omhelzen, ik voel hoe mijn wangen nat worden, ze wenen. ‘Ik bel nog wel.’ Zeg ik. Ik loop naar buiten waar Tom al in zijn auto zit. Ik doe het portier open en zwaai nog eens naar mijn twee zussen die in de deuropening staan. Ik doe het portier weer dicht en Tom rijd weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.