Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 18.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:30

351

0

255



Deel 18.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel18.

Ik stap uit en pak mijn koffer uit de kofferbak en Tom mijn andere. Ik loop naar de voordeur en Tom volgt me. Als ik binnen ben, loop ik meteen naar boven toe waar Tom me de logeerkamer wijst. Ik zie Gustav uit de deur over mijn deur naar buiten komen. ‘Uitleg??’vraagt hij. ‘Winter komt een tijdje bij ons logeren.’ Zegt Tom. Nog steeds kijkt Gustav ons raar aan. ‘Ik vertel het straks wel als iedereen er is.’ Zegt Tom. Ik ben onder tussen al binnen gegaan en ben al mijn kleren aan het uitpakken. ‘Gaat het?,’vraagt Tom die me helpt. ‘ja.’ Zeg ik kort af. ‘Kom dan gaan we naar beneden.’ Zegt Tom. Ik knik en loop dan met Tom mee naar beneden waar ik de jongens hoor praten. Ik ga in de zetel naast Tom zitten. ‘Vertel.’ Zegt Bill. ‘Ik heb dus tegen mijn ouders gezegd dat ik zwanger ben, van iemand die ik niet ken, en toen werd mijn vader kwaad en gooide hij me het huis uit.’ zeg ik aan één stuk door. ‘dat kan hij toch niet maken.’ Zegt Georg. ‘Blijkbaar wel.’ Zeg ik stil. ‘Meisje toch, kom eens hier.’ Zegt Bill. Hij slaagt zijn armen om me heen. ‘Je mag zo lang blijven als je wilt.’ Zegt Bill. ‘Dank je.’ Zeg ik. ‘Ik wist trouwens niet dat jullie hier ook verblijven.’ Zeg ik tegen Georg en Gustav. ‘dan weet je dat nu.’ Zegt Gustav. ‘Ik denk dat ik maar ga slapen.’ Zeg ik. Ik sta op en loop de kamer uit. Ik zucht even en loop dan de trap op en ga dan de tweede deur rechts binnen. Ik doe het ligt aan en haal mijn Pyjama uit de kast. Ik loop naar de badkamer en doe hem aan en verwijder mijn make-up. Ik wrijf een keer over mijn buik en denk dan aan alles wat er niet mis kan lopen nu zo zonder ouders. Ik voel hoe de eerste traan van de dag over mijn wang rolt en de volgende volgen al snel ik kruip in mijn bed en hoop dat ik kan slapen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.