Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 19.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:30

402

0

254



Deel 19.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel19.

‘Cut, Winter blijf er nauw toch eens bij, doe gewoon wat ik je vraag.’ Zegt de regisseur. Ik knik maar ook al vind ik hem zeiken. Ik ga weer op mijn plaats staan, ik haat videoclips normaal niet, maar nu heb ik me dag niet. Als de eerste scene er op zit volgen er nog verschillende. Ik ga weer naar de cabine waar ik een rode jurk aan trek, ik kom weer buiten en doe weer wat de regisseur zegt. Dat het maar rap over is, wat ik niet verwacht aangezien we ook een nachtscene hebben, die dus deze nacht opgenomen moet worden. Een park dat is de volgende locatie. Ik ga op de schommel zitten en de muziek begint weer, Tom, Georg en Gustav moeten gewoon op hun instrumenten spelen, terwijl eik en Bill van hier naar daar moeten gaan. Ik ebgin stilletjes mee te zingen zoals Mark de regisseur heeft gevraagd. Niet veel later sta ik in een concerthal met weer een andere outfit. Het liefst van al zou ik willen zeggen ik stop er mee, maar dat kan natuurlijk niet. En die mark staat me ook niet aan, hij is zo een zaag, man ik kan niets goed doen. Het begint echt te vervelen, ik heb ook al geen goed humeur en dan dit er nog is bij, ik hou het echt niet meer, en de baby nauw ja die maakt het nog moeilijker. Na tien scènes gedaan te hebben mogen we even rusten. Ik laat me neer ploffen in ene stoel en zucht eens. ‘gaat het wel?’vraagt Tom. Ow ja en dan nog iets Tom begint nu ook al op mijn zenuwen te werken, dat al een maand lang. ‘Ik haat het gewoon.’ Zeg ik. ‘Nog één scene en dan si alles gedaan.’ Zegt Bill. ‘Eindelijk.’ Zeg ik. ‘Mensen kom op de laatste scene.’ Zegt Mark. Ik sta weer op en loop naar de cabine voor de zoveelste keer. Ik doe de jeans aan en pak het topje dat er bij ligt. Ik doe de pumps aan en loop dan weer de cabine uit, op naar de laatste scene, ben benieuwd. ‘Dit is een heel speciale scene want hij gebeurt in de nacht.’ Zegt Mark. ‘Wat speciaal.’ Zeg ik tegen Georg die in de lach schiet. Ik lach eens. ‘mag ik, oké dus ik breng jullie zo naar de plaats en dan zien jullie wel.’ Zegt Mark.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.