Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 20.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:31

243

0

265



Deel 20.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel20.

‘Wow.’ Hoor ik Tom zeggen en de rest. Ik loop naar voren en zie voor me een groot podium staan in het midden van New York city. ‘NO WAY!’roep ik. Ik spring naar de jongens en meteen si mijn humeur weer goed, voor het gigantische podium staan wel honderden mensen. ‘Zo jullie zingen gewoon mee, laat ons zeggen dat het een gewoon concert is alleen voor camera.’ Zegt Mark. ‘gaan.’ Zeg ik. ‘Ja’ zegt Mark. Ik loop samen met de jongens Mark achter na. Ik sta nu achter het podium dat nu nog groter lijkt dan daarnet. ‘Doe gewoon jullie ding.’ Zegt hij. ‘Hij zegt eens iets zinnig.’ Zeg ik. Weer schiet Georg in de lach. Ik pak de micro aan en loop dan het podium op. Gewoon mijn ding doen. Bill komt ook op en dan de andere. Ik begin te zingen en gewoon mezelf te zijn. Bill geniet dat merk ik zo, maar ik ook en over twee weken mag ik dit over heel het land gaan doen. Ik zing en zing maar samen met Bill, ik vergeet even alle zorgen die ik heb en geniet gewoon van dit moment, het moment van Beroemd te zijn. En dan plots komt er vuur en glittertjes uit het niets. Special effect, denk ik. Ik blijf door zingen en terwijl de laatste noot weg valt, ga ik naar de rand, Ik laat me zelf in het publiek vallen. The best day of my life.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.