Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 21.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:31

224

0

256



Deel 21.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel21.

‘Thank U LA!’ roep ik voor de laatste keer, ik gooi mijn handdoek in het publiek en stap het podium af. Ik geef mijn micro aan Felix en loop dan naar de kleedkamer. ‘Goed gewerkt, Winter, ik ben trots op je.’ Zegt Rick. Ik lach eens en neem dan weer een grote slok van het flesje water, dat nu op is. Ik sta moeilijk op met die dikke buik is het niet altijd even makkelijk. ‘ga maar douchen en dan kunnen we naar huis.’ Zegt Rick. Ik knik en loop naar de kamer naast deze. Ik ben blij dat ik drie maand rust heb nu, ik ben nu al bijna negen maand zwanger, dus het is bijna tijd om er uit te komen voor die kleine. Ik zet de douche aan en ga eronder staan. Tom weet nog altijd niets, Mijn ouders dat zijn mijn ouders niet meer, pap blijft koppig. Met Summer en Autumn gaat het wel goed, we spraken regelmatig af nadat ik uit het huis was gezet, maar toen moest ik op tour voor vier maand. En de dag voor dat ik op tour vertrok, is Tokio hotel weer naar huis gegaan. Ik stap de douche weer uit en kleed me terug aan, ik loop weer de andere kamer binnen. ‘Kom dan gaan we naar huis.’ Zeg ik blij tegen Rick.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.