Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 22.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:32

264

0

286



Deel 22.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel22.

‘Rust maar goed uit, en laat iets weten als hij er is.’ Zegt Rick. Ik geef hem een knuffel. ‘Wie zegt dat het een hij is?’vraag ik aan hem. ‘Of een zij dan, je snapt me wel.’ Zegt hij. Ik lach eens en haal dan de sleutels uit mijn tas. Ik open de deur en een paar crew leden dragen mijn koffers naar boven, dat zou ik nu zelf niet meer kunnen. Ik wrijf eens over mijn dikke buik, ik zwaai iedereen uit en doe dan de deur dicht. Ik stap de trap op wat heel moeizaam gaat. Ik zal blij zijn als het eruit is. Ik loop langs verschillende deuren waar de kamers van de jongens zijn, die er niet zijn. Ze komen pas over twee maand weer, dan ben ik al lang bevallen. Ik hoop dat de baby niet te veel op Tom lijkt, want anders gaan ze zich vragen stellen, en dat wil ik niet. Het is en blijft mijn geheim. Ik loop de voorlaatste deur in daar staan al mijn negen koffers. ‘Ik pak ze morgen wel uit.’ zeg ik. Ik loop naar mijn badkamer waar er nog een pyjama ligt van voor ik vertrok. Ik kleed me uit en trek hem aan. Ik poets mijn tanden en loop dan de kamer weer in. Ik zet me op bed. Ik kijk nog even naar de foto op mijn nachtkastje, een foto van mij en de jongens, ik mis ze.. Ik geef een kusje op het kadertje en leg me dan neer. Denkend aan de dag vanmorgen val ik in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.