Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 23.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:32

305

0

310



Deel 23.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel23.

‘Bambambidambambambidam..’ Ik word wakker, ik pak mijn gsm en zonder te kijken die het si pak ik op. ‘Winter.’ Zeg ik nog slaperig. ‘Oei heb ik je wakker gemaakt.’ Vraagt Bill. Meteen ben ik wakker. ‘Ja, maar het geeft niet.’ Zeg ik. Ik slaag de dekens van me af en sta op. ‘Hoe gaat het?’vraagt Bill. ‘Wel goed, buiten dat het er niet uit wilt.’ Zeg ik. ‘Arme jij.’ Zegt Bill al lachend. ‘Het is niet grappig oké, maar hoe gaat het daar zo?’vraag ik. ‘Wel goed, we zijn bezig aan het nieuwe album nog altijd.’ Zegt Bill met de nadruk op altijd. ‘Moest hij al niet af zijn?’vraag ik. Ik loop de trap af. ‘Ja, maar Tom moest zo nodig weer discussiëren over iets en nu moeten we een heel liedje opnieuw opnemen.’ ‘Typisch.’ Zeg ik al lachend. Ik doe de deur open van de keuken. ‘Hoe was de tour?’vraagt Bill. ‘Goed.’ Zeg ik. ‘En dat si het goed?’vraagt Bill verwonderd. ‘Naja oké het was super.’ Zeg ik. ‘dat denk ik er ook van.’ Zegt hij. ‘BILL KOMEN!’ hoor ik peter roepen. ‘Ik moet gaan.’ Zegt hij. ‘Ik hoorde het, doei Billybeer.’ Zeg ik. ‘Doei Winterpoes.’zegt Bill. Ik leg mijn gsm weg en reik mijn hand uit naar de bovenste kast, tot er plots iets langs mijn benen druipt. Ik krijg een hevige kramp in mijn onderbuik, als ik naar de grond zie , ligt er een hele plas met water. Ik pak mijn gsm weer en druk het nummer van Summer in. ‘halo met Summer.’ Zegt de stem van mijn oudste zus. ‘Summer, mijn water is gebroken, kom me halen.’ Zeg ik in één adem. ‘Oké, rustig ik ben er zo, ga zitten.’ Zegt ze. Ze heeft al afgelegd, ik ga in de zetel zitten, net op tijd want er komt weer een wee.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.