Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 24.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:32

288

0

270



Deel 24.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel24.

Ik lach eens naar mijn twee zussen die lachend naar het kleine mensje, dat tien teentjes, tien vingertjes, een neusje, twee oogjes, twee oortjes, een mondje, twee armpjes en twee beentjes heeft. ‘Hij lijkt zo op jouw.’ Zegt Summer. En daar ben ik blij om denk ik bij mezelf. ‘Alleen dat neusje en die ogen niet, dat zal wel van de vader zijn. ‘Ja vast.’ Zeg ik. ‘Tijd voor zijn eerste flesje.’ Zegt de verpleegster die binnen komt met een flesje. Ik zet me wat rechter in bed. De verpleegster pakt heel voorzichtig het twee uur jonge baby’tje vast. Ik pak hem over en leg hem voorzichtig goed. Ik pak de papfles aan en breng hem naar het kleine mondje van mijn zoontje. ‘Ik ga even de kaartjes halen en de doopsuiker.’ Zegt Summer. Ik knik even en richt me dan weer naar het kleine mensje dat in mijn armen gulzig van de papfles drinkt. Ik kan nog steeds niet geloven dat hij van mij is, van mij en niemand anders, oké dat is niet waar en van Tom, maar dat weet hij niet, dus hij is van mij. Als hij niet meer zuigt, neem ik de papfles weg, net op dat moment komen mijn zussen weer de kamer binnen. ‘Waar is de doopsuiker?’vraag ik. ‘Bedoel je deze?’ vraagt Rick. ‘Hoi Rick.’ Zeg ik. Hij zet de doos neer en Summer pakt de kaartjes uit. De doopsuiker zet ze op de vensterbank. ‘Dit is Damian Gare.’ Zeg ik tegen Rick. ‘Hoi Damian.’ Zegt hij. ‘Proficiat mama.’ Zegt hij tegen mij, hij geeft me een kus en zet zich dan neer in de zetel naast mij. Ik kan mijn ogen maar niet van hem afhouden, hij is zo perfect…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.