Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 25.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:33

200

0

261



Deel 25.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel25.


Ik stap voor de tiende keer vandaag met Damian door het huis. Hij is nu net zeven dagen oud. Ik stap al wiegend met Damian in mijn armen naar zijn wiegje dat in de leefruimte staat. Ik leg de slapende Damian in zijn wiegje en dek hem onder. En nu hopen dat hij blijft slapen. Ik zet me in de zetel stil zet ik de TV op. Ik pak het kaartje dat op de tafel ligt. Damian Gare. Zoontje van Winter Gare. Geboren 28-05-09 in Los Angeles. Ik leg het kaartje weer weg en zap naar zender 5. meteen vult de kamer zich met mijn eerste hit. Meteen dwalen mijn gedachten af naar Tom, ik heb heel de nacht geen oog dicht gedaan om twee redenen. De eerste is natuurlijk Damian die maar niet wou stoppen met huilen en de tweede daar zit ik nog steeds mee, genaamd Tom. Ik vraag me al vijf dagen lang af of ik het hem moet vertellen. Langst de ene kant heeft hij der recht op, maar langs de andere kant wil ik het niet. Ik zet de Tv terug uit en, besluit om Summer te bellen, ik moet het gewoon aan iemand kwijt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.