Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 26.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:33

357

0

271



Deel 26.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel26.

Ik loop met de twee tassen weer naar de leefruimte waar mijn twee jaar oudere zus zit te kijken naar mijn zoontje. ‘Hij is mooi.’ Zegt ze. Ik lach eens en ga dan in de zwarte zetel zitten. ‘Wat was er nauw?’ vraagt Summer als ze naast mij komt zitten. ‘Ik wil je iets vertellen over Damian zijn vader.’ Zeg ik. ‘Oké.’ Zegt mijn zus. ‘Ik weet wel wie het is alleen ben ik er niet echt trots op.’ Zeg ik. ‘Weet je nog dat ik voor het eerst Tokio Hotel moest ontmoeten op de feest voor celebs?’ vraag ik aan haar. ‘Ja.’ Zegt Summer. ‘Dus ik had het naar mijn zin en ik had nogal veel gedronken wat wil je ik had net een contract met Tokio Hotel.’ Zeg ik. Ik stop even en kijk mijn zus aan die vol spanning zit te wachten. ‘De volgende dag werd ik wakker in een andere kamer, ander bed naast hem. Niets ergs zul je denken dat dacht ik ook, ik ben gewoon weg gegaan maar ik was een paar dagen er voor gestopt met mijn pil. En toen heb ik zo een test gedaan en bleek dat ik zwanger was van hem. Maar hij had niets door want hij zei der niets over tegen mij, nu zul je wel zeggen heb je hem dan nog gezien. Wel het antwoord is ja want ik heb namelijk met hem een nummer opgenomen en hij was er bij toen ik het mijn ouders vertelde.’ Zeg ik. ‘Dat meen je niet dus dan had papa toch gelijk.’ Zegt ze. Ik knik en ik voel hoe de eerste traan over mijn wang glijd. Meteen voel ik hoe Summer me vast pakt ik laat mijn hoof dop haar schouder rusten en huil uit. ‘Ik weet het niet meer Sum echt niet.’ Zeg ik stil. ‘Heb je er al aan gedacht om het Tom te vertellen?’ vraagt ze. Ik knik. ‘Maar ik durf niet.’ Zeg ik. ‘Denk er nog eens over na zeg het als je denkt dat de tijd er rijp voor is oké?’ vraagt ze. Ik knik even en sluit dan mijn ogen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.