Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 27.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:34

211

0

282



Deel 27.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel27.

‘Weetje zeker dat je wilt verhuizen?’vraagt Autumn. ‘Ja ik wil de jongens niet tot last zijn, ik heb ook genoeg geld dus.’ Zeg ik. ‘Wat jij wilt lieverd.’ Zegt Autumn. Ik lach eens naar haar en dan hoor ik hoe Damian begint te wenen. Ik zucht eens. ‘ik ga wel.’ Zegt Autumn die meteen naar boven sprint. ‘Wat ga je doen?’vraagt Summer. ‘Geen idee.’ Zeg ik stil. ‘Hij komt deze avond aan, je moet echt gaan beslissen.’ Zegt Sum weer. ‘Ik weet het.’ Zeg ik stil. ‘Hij slaapt weer.’ Zegt mijn jongere zusje die de trap komt af gelopen. ‘Wat was er dan?’vraag ik bezorgd. ‘Hij was zijn tutje kwijt.’ Zegt ze. ‘Wij moeten er maar eens vandoor, ik bel nog wel.’ Zegt Summer die op staat. ‘is goed.’ Zeg ik zacht. Ik geef mijn beide zussen een knuffel en laat ze dan de deur uit. Ik werp een blik op de klok, half vijf. Nog twee uur en dan komen ze. Ik ben nu al twee maand thuis dus dat betekent dat Damian ook twee maand oud is nu, volgende maand moet ik weer in de studio voor mijn nieuw album, die Brand New Life zal eten. Over een week zal ik verhuizen naar de andere kant van de stad.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.