Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 29.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:35

331

0

280



Deel 29.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel29.

Ik bel aan bij het huis van mijn oudere zus, Chris haar man doet open. ‘Hoi Winter, Sum is boven.’ Zegt Chris die waarschijnlijk aan me ziet dat ik haar moet hebben. Ik loop zo snel ik kan naar boven en loop haar slaapkamer binnen. ‘Winter wat si er!’ roept ze en springt van haar bed af en omhelst me. ‘Ik, ik heb het hem verteld.’ Zeg ik zacht. ‘Kom zitten lief en vertel rustig wat er gebeurt is.’ Zegt ze. Ik ga op het bed zitten en begin mijn verhaal. Als ik klaar ben kijk ik mijn oudere zus hulpeloos aan. ‘Wat moet ik nu doen, ik wou het hem niet vertellen maar iets zei dat het moest en zonder dat ik er bij na dacht was het er al uit.’ zeg ik stil. ‘Schat, je weet helemaal niet hoe hij het opgevat heeft, je bent weg gerend.’ Zegt Sum. ‘Ik weet het, maar ik durf niet meer terug te gaan.’ Zeg ik stil. ‘ik denk dat je dat toch moet doen, ga met hem praten.’ Zegt Summer. ‘Ik weet het niet.’ Zeg ik. ‘Ik zal anders eens bellen naar daar om te vragen hoe het zit.’ Zegt Sum. Ik wou nog protesteren maar ze was de kamer al uit. Ik blijf me maar steeds afvragen wat ik nu moet, vroeger verhuizen of niet meer terug gaan, nee dat laatste is geen optie, Ik moet sowieso terug voor Damian en mijn bezit. Ik word uit mijn gedachten gehaald door mijn oudere zus die weer naast me neer ploft. Ik kijk haar aan wachtend op een antwoord. ‘Gustav zegt dat Damian alweer in slaap sis gevallen en dat Tom hem in zijn bed heeft gelegd en er nog steeds zit, al een uur lang. Ze zijn best wel geschrokken en ze hebben geen idee hoe Tom de vader kan zijn.’ Zegt Sum rustig. Ik knik even. ‘Ik denk dat je hen een uitleg verschuldigd bent.’ Spijtig genoeg wel ja denk ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.