Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 30.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:35

337

0

306



Deel 30.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel30.

Ik laat een diepe zucht ontsnappen en loop dan het huis weer binnen. ‘WINTER BEN JIJ DAT!’ hoor ik de stem van Bill roepen en niet veel later staat hij al in de hal me dood te knuffelen. ‘Waar is Tom?’vraag ik stil. ‘Boven op jouw kamer.’ Zegt Bill. Ik knik even, ‘Sorry.’ Zeg ik nog. ‘Geeft niets, ga maar naar Tom toe, hij is behoorlijk in de war.’ Zegt Bill. Ik knik even kort en stap dan de trap op. Wat als hij boos word, of als hij dat al is, wat heb ik mezelf aangedaan, allemaal vragen, onbeantwoorde vragen gaan door me heen. Ik druk met een trillende hand de zilveren deurklink naar beneden. Daar zit hij op mijn bed, kijkend naar een slapende Damian. ‘Hoi.’ Zeg ik zacht als hij me een blik gunt. ‘Hoi.’ Zegt hij met evenveel bangheid terug. Ik ga wat ongemakkelijk naast hem op mijn bed zitten. Na een dodelijke stilte is Tom diegene die ze verbreekt, met het zinnetje dat ik wel verwachte, maar toch overvalt het me. ‘Waarom heb je het niet meteen gezegd?’ ja dat vroeg hij. ‘Ik was bang denk ik.’ Zeg ik zacht. ‘Denk je?’ vraagt hij raar. ‘Nee ik was bang voor je reactie.’ Zeg ik nu meer met vertrouwen dan daarnet. ‘Wanneer?’vraagt hij. ‘Ik eeuhm de eerste keer toen we elkaar zagen, de avond van het contract dan is het gebeurt, ik ben in de morgen weg gegaan, wou je niet wakker maken, twee weken later wist ik dat ik zwanger van je was, ik heb het je niet verteld omdat nauw ja, we zijn beide artiesten en je weet wat ze dan gaan denken.’ Zeg ik. ‘Wat denk je?’vraag ik ‘Ik dacht dat als ik vader zou zijn getrouwd zou zijn, gelukkig, ouder, dat ik die negen maanden kon meemaken, uitkijken naar de komst van mijn kind, het zien geboren worden, dat denk ik.’ Zegt hij stil. ‘Sorry.’ Zeg ik stil. Dat zeg ik wel veel vandaag besef ik me dan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.