Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 31.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:36

392

0

282



Deel 31.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel31.

‘Wat gaan we nu doen?’vraagt Tom die wat losser komt. Ik haal mijn schouders op als teken dat ik het niet weet. ‘Ik verhuis over een week.’ Zeg ik. ‘Ja dat vertelde Bill me, ben je zeker dat, dat is wat je wilt?’vraagt Tom. Ik knik, ‘Ik wil jullie niet in de weg lopen.’ Zeg ik. ‘Wie zegt dat je dat doet?’vraagt Tom. ‘Het is beter zo, ik heb toch genoeg geld en ik huur een nanny in die bij komt wonen dat ging ik morgen regelen met Rick en ik verbied je niet om Damian te zien.’ Zeg ik. ‘Maar?’vraagt hij. ‘De media.’ Zeg ik tegen hem. ‘Misschien moeten we het maar gewoon bekend maken, zo erg is het nu ook weer niet.’ Zegt Tom. ‘Misschien heb je wel gelijk.’ Zeg ik. ‘We zullen wel zien hoe het loopt.’ Zegt Tom. Ik knik even en werp een blik op ons zoontje. ‘Weet wel dat ik er ben, ik zal mijn verantwoordelijkheid opnemen.’ Zegt Tom die me knuffelt. ‘Dank je en nog eens sorry dat ik het niet vertelde.’ Zeg ik. ‘Zag nauw maar geen sorry meer, ik denk dat je dat al wel genoeg gedaan hebt vandaag, ik heb je vergeven hoor.’ Zegt hij. Ik lach eens naar hem. ‘Nauw dan word het dus Damian Kaulitz.’ Zeg ik tegen hem en verlaat de kamer. ‘Meen je dat nauw?’vraagt Tom die me achterna komt. ‘Ja ik meen het, daar heb je recht op.’ Zeg ik. ‘Dank je.’ Zegt hij. ‘Natuurlijk moeten we het eerst bekent maken aan de buiten wereld.’ Zeg ik. ‘Wat dacht je van overmorgen?’vraagt Tom. ‘Ja ik denk wel dat ik dan kan.’ Zeg ik. ‘Oké dat is geregeld, ik zal wel een afspraak maken voor een persconferentie.’ Zegt Tom. ‘persconferentie voor wat?’vraagt Bill als we de woonkamer in komen. Ik ga naast Georg in de zetel zitten. ‘Overmorgen voor bekend te maken dat ik de vader van Damian ben.’ Zegt Tom. ‘Ow ja hoe zit dat nu?’vraagt Georg die zich omdraait naar mij. Ik begin alles uit te leggen wat ik daarnet tegen Tom heb gezegd Boven. ‘Dan ben ik oom!’ roept Bill plots. ‘Die kwam laat.’ Zegt Gustav droog. ‘Sorry.’ Zegt Bill beschamend en meteen ligt iedereen strijk. Ik ben blij dat het er uit is, zal mijn leven en dat van Damian heel wat makkelijker maken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.