Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 32.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:36

452

0

286



Deel 32.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel32.


‘TOM BEN JE KLAAR!’ roep ik. ‘Ja ik ben er.’ Zegt hij. ‘Bill als er wat si bel je me maar.’ Zeg ik tegen Bill die in de deuropening staat. ‘Het zal heus wel goed gaan mijn neefje zal het leuk vinden dat ik op hem pas.’ Zegt Bill met een grijns. ‘Tot straks.’ Zeg ik. Ik stap in de auto van Tom en niet veel later komt Tom naast me zitten. ‘Zo we zijn er.’ Zegt Tom. Ik stap uit en loop het gebouw van mijn platenmaatschappij binnen met Tom. Ik loop meten naar boven, ik weet ondertussen de weg al wel naar het kontoor van Rick. Als ik er ben loop ik naar binnen en ga ik neer zitten Tom komt naast me zitten en Rick kijkt me verbaast aan. ‘We moeten praten.’ Zeg ik tegen hem. Hij zet zich recht als teken dat hij luistert. ‘Wel je weet wel dat ik zei dat ik niet wist wie de vader van Damian was, maar eigenlijk wist ik dat wel.’ Zeg ik tegen Rick.’het was niet de bedoeling dat ik dit kwam zeggen ofzo maar het is nu eenmaal zo gelopen, de vader van Damian zit naast me.’ Zeg ik stil en traag zodat ik het geen tweede keer moet zeggen. ‘Wat zeg dat nog eens?’vraagt Rick rustig. Ik zucht eens ‘je hebt me heus wel gehoord.’ Zeg ik stil. ‘Wat nu?’vraagt hij. ‘Wel we willen het graag vertellen aan iedereen op een persconferentie, omdat naja ik wil dat Damian zijn vadersnaam krijgt.’ Zeg ik. ‘Dat begrijp ik en wanneer dan?’vraagt Rick. ‘Morgen als het gaat?’vraagt Tom die voor de eerste keer wat zegt. ‘Oké ja ik zal het regelen voor morgen om één uur in Tha Place.’ Zegt Rick. ‘Oké dank je Rick.’ Zegt Tom. ‘Graag gedaan.’ Zegt hij, hij schrijft het op in zijn agenda zodat hij het niet vergeet en richt zich dan op mij. ‘Dus dat zal betekenen dat je niet gaat verhuizen.’ Zegt Rick. ‘nee ik verhuis wel, dat si gewoon het beste, dus die nanny wil je daar dan ook voor zorgen?’vraag ik aan hem. ‘ja natuurlijk, alleen wat informatie over haar werk enzo.’ Zegt Rick. ‘ja dus doe maar nanny gezocht voor kindje van twee maand, inwonend, goed betaald en nauw ja doe maar ook Winter Gare ofzo.’ Zeg ik. ‘Ja komt in orde, maar dan verwacht ik jullie morgen om één uur in Tha place en dat mailtje verzend ik vandaag nog.’ Zegt Rick. ‘Oké dank je Rick, zie je morgen.’ Zeg ik. Ik sta recht en loop samen met Tom het kantoor uit. Ik voel dat er wat si met Tom, maar ik weet niet wat. Het zal wel een gedachte zijn.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.