Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Epiloog.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:37

266

0

313



Epiloog.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Epiloog.

We zijn nu twee maanden verder, ik ben druk bezig met mijn nieuw album, twee liedjes zijn al volledig klaar, sommige zijn in werking en andere moeten we nog aan beginnen. Ik woon nu al bijna twee maand in mijn nieuwe huis, en Lize de Nanny is super, ze is nog maar vijfentwintig maar geloof me ze is super goed, Damian vind haar leuk, Damain ja die is ondertussen al twee maand en half, Tom komt vaak langs, net zoals Bill, Georg en Gustav. Summer en Autumn natuurlijk ook, maar mijn ouders nee daar heb ik nog niets van gehoord. Ik lig er niet meer wakker van, het is hun keuze ik heb alles wat ik moet hebben, vrienden die me steunen, mijn zussen en fantastische nanny en ik ben een beroemde zangeres die binnen een paar maand op tour gaat in Europa. Ja je hoort het goed ik weet het ook maar pas sinds een week, naar het schijnt slaagt mijn debuut album Just a normal girl aan in de Europese landen. Maar dat wilt ook zeggen dat ik Damian achter moet laten, gelukkig is Tom er nog die een oogje in het zeil kan houden, zij werken dan aan hun album, nu dat Tokio Hotel hier in LA blijft, ja voor goed, dat komt hele goed uit voor mij natuurlijk, ook al zal Damian soms alleen met Lize zijn Ik en Tom wij zijn gewoon vrienden, niets meer, natuurlijk zal het altijd een beetje anders liggen aangezien we samen een kind hebben, maar we werken er aan. Het leven kan niet perfect zijn toch?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.