Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » My life with JB [Love-Story] » My life with JB [3]

My life with JB [Love-Story]

8 okt 2008 - 21:25

391

2

248



My life with JB [3]

[weetjenogvorigekeermetjevindhemleukenmetbigrobiscool]

,,Chels?'',,''ja?''antwoorde Chelsea.,,,Ben jij ook zo zenuwachtig voor vanavond?''vroeg je.,,JA, duhh!!''antwoorde ze. Vanavond moesten jullie naar een band competitie waar jullie jullie talent zouden laten zien, en de strijd aan gaan met andere bands.,,CHELS!!"hoorde je van beneden komen, en even later stond Max in de deur opening.,,Hé moeten we niet naar..'',,Oo''ging hij verder kijkend naar jou.,,Je bent al hier''zei hij tegen jou. Max was de drummer van jullie band.,,Ja, ben je niet blij om me te zien?!''zei je en je gaf Max een knipoog.,,Even blij als Altijd!''en hij lachte.,,Uhuhum!!''hoorde je Chelsea zeggen.,,Moeten wij ons niet klaarmaken?''.,,Ja dat is waar ook! Ik moet rennen''zei je.,,Doei Tot zo, wij halen je op hé''hoorde je Chels nog roepen.

Tijdsprong half-5

Je stond de heletijd te springen van been naar been. Je werd best wel een beetje (heel erg) zenuwachtig. Je bleef maar uit het raam kijken om te kijken of er iemand aan kwam. Je moeder kwam naar je toe lopen en zei:,,Succes strax! Je weet het: Be the best, beat the rest!''. Je lachte, en je hoorde de bel gaan.,,DING DONG DING DONG DING DONG!! Je sprintte naar de deur en deed hem open.,,Één keer is genoeg!''zei je lachend.,,Ik ben ook blij jou te zien hoor!''zei een zenuwachtige Chelsea.,,Maar we moeten opschieten, we mogen hoe dan ook niet te laat zijn''. Ze trok je mee en je kon nog net:,,Doei Mam, tot later''roepen naar je moeder. Je zat in de auto naast Chelsea.,,Ben je ook zo zenuwachtig, Angie?''vroeg Chelsea's en Max'moeder.,,Nou''zei je,,''Ik denk wel ietsje minder dan Chels''. Jullie praatten nog over wat dingen, maar vooral over wat jullie zouden gaan zeggen enzo. Toen jullie waren aangekomen, zeiden jullie gedag tegen de moeder van Max en Chelsea, en liepen naar binnen (dat voor Chelsea rennen was).,,Kom nou!!''zeurde ze, terwijl jij en Max haar achterna rende. Je zag veel kinderen van jou leeftijd en ook oudere zitten in de wachtruimte. Chelsea zat een beetje zenuwachtig te doen, en Max zat relaxed achterover.,,Max?''vroeg je.,,Ja?''antwoorde Max.,,Ben je niet zenuwachtig?'',,''niet echt''antwoorde hij,,''daar ben ik toch de jongen voor in de band''en hij lachte naar je. Hij is echt een schatje, maar gewoon als vriend, en dat was hij van jou, een van je beste.,,Onze volgende Kandidaat is de band S.W.E.E.T. Je keek naar Chelsea en daarna naar Max. Jullie waren aan de beurt. Het was jullie tijd om te rocken!


Reacties:


Jinn
Jinn zei op 9 okt 2008 - 21:32:
Supééér


nadyanah
nadyanah zei op 9 okt 2008 - 19:27:
SNEL VErDER!!!

(L)