Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Bullet For My Valentine » Nothings like it used to be » [NIET AF]

Nothings like it used to be

10 juli 2009 - 18:22

206

0

301



[NIET AF]

Faith Pov :

Ik word ineens vastgepakt en opgetilt door Matt. Met 1 zwaai lig ik weer in het zwembad, waar Tom en Bill me de kieteldood geven. "aaah genade!!" gil ik. Na een paar minuten houden ze op. Bill tilt me het water uit en legt me op een handdoek. Hij gaat naast me liggen. Tegen de avond gaan we ons allemaal omkleden, en gaan we naar een wok-restaurant. Ik heb een kort, zwart fluwelen jurkje aan met een diepe V hals. Ik zie Bill steeds er naar kijken. Na het eten, gaat Tom naar huis en gaan Bill en ik film kijken. Mam en Matt gaan weg, want Matt moet repeteren en Opa en Oma zijn op zakenreis. Even samengevat, we zijn dus alleen thuis. Bill ligt op een paar kussens op de grond en ik lig tussen zijn benen. Hij kust me zachtjes in mijn nek. Ik word er eigenlijk best wel geil van. Ik draai me om en ga op hem liggen. Ik kus hem wild. hij zakt met zijn handen een stukje naar beneden, zodat ze nu op mijn achterste liggen. Hij zet snel even de film op pauze. Zijn handen glijden langzaam over mijn lichaam. Een stukje onder mijn rokje.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.