Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Naamloos... » Hoofstuk 23 #

Naamloos...

8 juni 2009 - 19:58

126

2

203



Hoofstuk 23 #

Veel plezier. IK BEN ZO BLIJ LALALALALA IK BEN ZO BLIJ MWOEHAHAAHAAAA sorry iedereen. Met dank aan mezelf (o, wat ego) (maar, toch. wat ben ik nu - eh - raar gevoel. ik weet niet wat ik ben. help. het voelt onwijs goed. geen idee. raar zeg...)

Tops zat in de boom. Boven haar kraste een uil. Het was al nacht. Iedereen lag allang in bed - alleen Tops niet. Ze kon niet slapen, dus was ze weer eens hier gaan zitten, in de boom. Haar boom. Tops staarde naar het bos. Ze was er nog nooit geweest, maar dat hoefde ook niet. Niet omdat het verboden was, nee zeker niet, maar omdat het er nogal eng uitzag. Wie weet wat daar allemaal woonde. Misschien wel draken, of hele grote spinnen… Centauren, misschien een weerwolf. Tops snakte naar adem en viel uit de boom. Opeens vielen alle puzzelstukjes in elkaar. Het natte gras was koud, maar ze bleef liggen. Er waren maar twee dingen, eigenlijk één, waar ze aan kon denken. Een weerwolf. May.


Reacties:


Eef95
Eef95 zei op 9 juni 2009 - 17:44:
Ik wist het Ik wist het Ik wist het Ik wist het Ik wist het Ik wist het Ik wist het

IK BEN ZO BLIJ LALALALALA IK BEN ZO BLIJ MWOEHAHAAHAAAA sorry
nu aap ik je kei hard na.

ik wist het.


Phae
Phae zei op 8 juni 2009 - 23:22:
WHAAAAHOEEEEEEEEEEEEE! ik heb je smsje gelezen
en ik vind het GEWELDIG!