Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Können wir das machen?*TC* » Attentie graag... Ik heb een kleine mededeling.

Können wir das machen?*TC*

10 juni 2009 - 17:15

131

3

249



Attentie graag... Ik heb een kleine mededeling.

Hey,

Ik krijg altijd lieve reacties van jullie.
En daarom zou ik jullie niet graag teleurstellen, maar ik kan niet anders.
Ik heb geen klein beetje inspiratie meer voor dit verhaal.
Alsof ik ben leeggezogen door een of ander verschrikkelijk monster.
Maar ik kan er echt niet aan doen.
Ik heb wel een mogelijke oplossing bedacht, en die is...
Misschien wil er iemand verderschrijven op dit verhaal.
Dan laat ik het gewoon overnemen door die persoon.
Op voorwaarde dat het deel dat ik geschreven heb hetzelfde blijft.
Als er een kandidaat is, zou die dan in een privébericht haar e-mailadres willen geven, zodat ik het worddocument kan doorsturen?
Het spijt me heel erg.
Jullie waren fantastische lezers.
Dit wil wel niet zeggen dat dit het einde is van mijn verhalen op fanfic, alleen maar het einde van dit verhaal.(van mijn deel dan.)

Groetjes CrazyxBaby


Reacties:


Xethalicious
Xethalicious zei op 16 juli 2009 - 18:09:
Hoi, Jacqlijntje vroeg mij of ik dit verhaal van je wouw overnemen. En eigenlijk heb ik wel intresse, ik houd van twincest<3 Maar nou is er wel een probleempje, ik heb net een paar seconden een account op deze site, dus ik zal nog even moeten kijken hoe het allemaal werkt. Ook doet mijn msn het niet, dus kun je het deeltje doorsturen in een privébericht. Als je dat wilt.

En wees niet bang, ik heb wel ervaring met schrijven, zit altijd achter Quizlet.nl. Heb je daar ook een account op? Het ziet er allemaal wel hetzelfde uit dus ik denk dat ik er wel uit kom hier, alleen nog even wat vriendjes maken. ^^

Ik voeg jou dan toe oké?

Kusjes van mijx


Jacqlijntje
Jacqlijntje zei op 29 juni 2009 - 18:55:
Ik ben ook niet echt goed in verhalen schrijven, maar ik zou wel aan een aantal mensen kunnen vragen of ze het verder willen schrijven, als je het goed vind

xXx Jacqueline


inke
inke zei op 10 juni 2009 - 18:29:
ik zelf ben niet zo goed in dit soort verhalen.
maar als je iemand vind die de vervolg delen gaat maken wil ik het graag weten.
xx