Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I never thought that I would be a wife of a soccerplayer. » Deel 1: Het ene feestje na het andere.

I never thought that I would be a wife of a soccerplayer.

10 juni 2009 - 19:14

331

0

263



Deel 1: Het ene feestje na het andere.

Miss. Fernando Torres.

'Charis kom nauw uit je bed we gaan zo weer weg!' hoor ik Shauni roepen. 'Nog even.' mompel ik en draai me om en trek het deken tot aan mijn kin. 'Nee nu we hebben nog maar een uur.' zegt Shauni die ondertussen de kamer is binnen gekomen. Ik hou mijn deken goed vast en met succes want Shauni krijgt het niet van me af getrokken. 'Moet ik Kim roepen?' vraagt ze. 'Dat doe je niet!' roep ik met een hoge stem. 'Wedden?!' zegt ze. Meteen spring ik uit bed en met als gevolg een bonkend hoofd. 'Dat dacht ik ook.' zegt Shauni. Ik zucht eens en loop dan de gang op waar Kim net uit de badkamer kom. 'Charis hij is helemaal yours.' zegt ze met een glimlach. Zo die is gelukkig, ik douch me en meteen verzacht het mijn hoofdpijn, ik haat katers. Na een kwartiertje stap ik de badkamer weer uit en loop naar de keuken waar Kim en Shauni druk bezig zijn. 'Waar gaan we eigenlijk heen?' vraag ik terwijl ik nog net een geeuw kan onderdrukken. 'Feestje.' zegt Kim. 'Weeral, ik moet nog bekomen van mijn laatste.' zeg ik vermoeid. 'Kom nauw want we zijn laat.' zegt Shauni. 'Ja baas.' zeg ik. 'Feestje van wie?' vraag ik als we in de auto zitten van Kim. 'Van een vriend van een vriend van mij.' zegt Kim. 'Ja dat wist ik ook al.' zeg ik geïrriteerd. 'Het is altijd een vriend van een vriend van je.' zeg ik voor de duidelijkheid. Ze lacht eens en houd dan haar schouders op. 'Gratis drank en deze keer is het een speciale vriend.' zegt ze met een giga grijns. 'Het zal wel.' zeg ik tegen Shauni. 'Sergio Ramos, komt het je bekent voor.' zegt Kim er door. 'Je maakt een grapje.' zegt Shauni. 'Is Fernando er ook?' vraagt ze helemaal opgewonden. 'Ik denk het.' zegt Kim. 'Halleloeja hier gaan we weer de voetbalshit.' zeg ik en draai eens met mijn ogen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.