Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I never thought that I would be a wife of a soccerplayer. » Deel 2: Voetballeralarm.

I never thought that I would be a wife of a soccerplayer.

10 juni 2009 - 19:16

180

0

286



Deel 2: Voetballeralarm.

Miss. Nicolas Frutos.

Als ik samen met Shauni en Kim de dancing binnen stap hoor ik dat ze Lady Gaga draaien. 'Love it!' roep ik er boven uit. 'Daar is Dylan!' roept Kim en dan verdwijnt ze in de menigte. 'Wat drinken?' vraagt Shauni. 'Ja is goed.' zeg ik. Ik loop samen met Shauni naar de bar. Ik wring me tussen de mensen en bestel twee Bacardi cola's. 'Veel volk!' roept Shauni. Ik knik even en pak dan de twee drankjes aan. 'Ik vraag me af waar Fernando is.' zegt ze terwijl ze rond kijkt. Ik draai eens met men ogen. 'Hier je drankje.' zeg ik terwijl ik van het mijne drink. 'Daar!' roept ze plots. 'Wat?' vraag ik. 'Daar is hij en Kim staat er bij.' roept ze hysterisch. 'Waarom ben ik ook alweer mee?' vraag ik. 'Omdat je van feestjes houd.' zegt Shauni. Dat is waar, 'Ga maar.' zeg ik tegen Shauni. 'Zeker?' vraagt ze twijfelend. 'Schat ik ben geen veertien meer.' zeg ik. Ik draai me om en loop naar de dansvloer ik heb even geen zin in die voetballers.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.