Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I never thought that I would be a wife of a soccerplayer. » Deel 5: Onbekkend Terrein.

I never thought that I would be a wife of a soccerplayer.

10 juni 2009 - 19:19

199

0

268



Deel 5: Onbekkend Terrein.

Miss. Ryan Giggs.

Ik word wakker en meteen merk ik al dat ik een kater heb. Ik open mijn ogen en kijk eens rond me. De kamer lijkt in geen geval op de mijne. Ik heb lekker geslapen en ik herinner me ook wel het moment toen ik mijn hoogte punt bereikte. Ik had nog nooit zo een goede sexpartij gehad. Ik vraag me wel af wie mijn partner was. Ik besluit maar om op onderzoek uit te gaan. Ik doe mijn ondergoed aan dat op de grond ligt en gris een shirt die blijkbaar van hem is mee. Ik trek het aan en loop de gang op. Blijkbaar is het een vakantiehuisje. Ik kom beneden en ik zie meteen de zee. Nog steeds in het zelfde stadje.'Goedemorgen.' hoor ik iemand zeggen. Ik draai me om en daar staat iemand die ik niet verwacht had. ‘Hallo.’ Zeg ik maar terug. ‘Heb je honger?’ vraagt hij. ‘Eeeuhm nee, ik denk dat ik maar eens moet gaan.’ Zeg ik. Voor ik weet was ik helemaal aangekleed en gefatsoeneerd en was ik het huis uit gegaan, een verbaasde Meneer Ronaldo achter latend. Ik kan niet geloven dat ik geneukt heb met zo een arrogante zak.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.