Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Frozen Teenagers.[Twilight] » Catfight, take 2.

Frozen Teenagers.[Twilight]

10 juni 2009 - 22:13

394

0

223



Catfight, take 2.

omdat naomy en ik lekker bezig zijn met boos worden op elkaar xD

Renesmee POV:
Ik schiet opeens keihard in de lach.
Iedereen kijkt me vaag aan. "Waarom lach je?" Vraagt Cathy's lover
. "Ik weet het niet." Giechel ik. Hoe kí¡n ik zo stom zijn om weer eens het blondje te zijn om te lachen om iets wat vorige week gebeurde. Edward gniffeld. "Lach niet, ik vind het eigenlijk helemaal niet grappig." Licht ik hem in en trek een wenkbrauw op. Hij haalt zijn schouders op en kijkt nonchalant voor zich uit. "Pff." Zucht ik. "Ja maar luister nou!" Roep ik opeens. "Cathy! Die rooie had er nog één bij. Alleen die is er vandoor gegaan, ik was het vergeten te vertellen." Mompel ik beschaamd. "Hoe kun je nou zo dom zijn om dat te vergeten?" Beschuldigt ze me. Ik pruil. "Ik wilde het nog vertellen maar toen hun, en die rooie, en mijn energie, dat gevecht, ik, ik..." Stotter ik. Ik vind het nooit leuk als mijn zus kwaad op me is. Ookal ben ik misschien ouder maar dan nog. En een beetje overdrijven kan geen kwaad, misschien ziet Jasper me dan wel staan? "Nessie, rustig maar, ik ebn niet boos." Probeert Cathy me te kalmeren. Irritatie overspoelt me. "Hóé noemde je me?" Vraag ik dreigend.


Mijn ogen werden groot :'Ben je doof gewordenofzo?Néssí­é zoals ik je alijd noem.' Ik haalde nonchalant mijn schouders op.'Waag het me hier nog een keer zo te noemen en ik rooster je.' siste ze.Ik begon te lachen :'Ahh schaam je je voor je Lover Nessie?' Nog voor ik met mijn ogen knipperde was ze verdwenen.Een schok ging door mijn schouders tot aan mijn stuitje :'Renesmee, auw wat doe je?' ik voelde me suf worden en rode vlekken dwarelde voor mijn ogen.'Hmm ze hoorde al knock out te zijn, tenminste onze slachtoffers waren dat wel altijd.' Met alle resterende krachten die ik nog over had krulde ik een soort touw van bliksem om haar heen :'Als ik aantrek ben jij er net zo aan toe als ik, en met "als" bedoel ik nu.' ik hoefde niet echt moeite te doen, ik gaf gewoon over aan het slappe gevoel in mijn benen en liet me op de grond neervallen.De vonken sprongen van Renesmee af en niet veel later zakte ze naast me op de grond.'Ik ben lief geweest zus, het was koude bliksem.' Ze glimlachte :'Trusten.' Ik sloot mijn ogen en was weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.