Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » PokƃĀ©mon » ..::Reis Voor Twee Personen::.. » ..::Meenemen::..

..::Reis Voor Twee Personen::..

11 juni 2009 - 12:32

361

2

239



..::Meenemen::..

~~Amber is AmbyVampy, ken haar ook in het echt.^^~~ ~~ Ze heeft echt een spreekbeurt gehad over de samoerai.~~

Ik zat in Ambers kamer, haar Gamecube-joystick te mollen. Ik zal eerlijk zijn, ik kan totaal niet omgaan met Gamecubes, X-boxes, Nintendo’s en al die dingen. Ik heb gewoon meer met pc’s en Wii’s! Amber kwam binnen, met twee glazen cola. Ze zegt: “Af van mijn Gamecube.” We schieten in een lachbui. Ik wilde zeggen dat ik écht niet om kan gaan met dat soort dingen, maar Amber stelt al voor om een verhaal te gaan schrijven. Juist, dit verhaal. Ik zeg: “Trouwens, over dat verhaal van je op Fanfic.nl, zou gaaf zijn als zo’n reis echt zou gebeuren, ik kan niet wachten tot het verder gaat.” Ze kijkt me wat serieus aan. “Kweenie hoor, maar dat is echt gebeurd.” zegt ze, ik kijk haar raar aan. Ik wist dat ze wat raar was, maar zo…“Jaja, en mijn oma die kan vliegen.” zeg ik. Ze knikt. “Dat kan ze vast wel, niks is vreemd voor mij. Dat verhaal is namelijk wat ik toen heb meegemaakt.” Ik begin te lachen. “Tuuuurlijk joh, neem mij dan maar mee naar Pokémon!” zeg ik lachend. Ze knikt. “Ja hoor, tuurlijk! Alleen heb ik Ruby Hell nu niet. Maar misschien lukt het met Emerald Hell!” Zegt ze, en loopt naar de keuken. Amber had me vaag vertelt dat Emerald Hell het mes is van Kit, de jongere broer van Serena, en ook hij heeft een zwaard. Nou ja, een mes. Een Tanto om precies te zijn. Ik kijk naar haar Gamecube die uitstaat. Het geluid was al weg, maar zal het nu helemaal stuk zijn? Amber komt weer de kamer in met een mes in haar handen. “Hiermee moet het lukken.” zegt ze. “Hou de Tsuka… Ik bedoel, het handvat maar goed vast.” Ik kijk haar aan. Zij met haar Samoerai. Dan pak ik het handvat van het mes ook vast. Amber sluit haar ogen, en concentreert haar diep. Zou ze misschien weten hoe je naar een andere wereld gaat? Ik had geen tijd om erover na te denken. Ik zag dat er een blauw-groene gloed om ons heen kwam, daarna werd alles puur groen. Ik voel dat Amber valt en ik val ( helaas) op haar.


Reacties:


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 11 juni 2009 - 17:44:
au, dat doet pijn! DDD
Lol, is melig ^,^ Ik gaat zo weer verder ;3

xxx


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 11 juni 2009 - 15:23:
Cool!
Dit echt een leuke verhaal! Jullie zijn een goed schrijfteam. =D Of hoe je het ook wil noemen.
Opsie, ja het kan gebeuren dat je op Amber valt. Is ze nog heel?
Nu allebei snel verder schrijven hè!~<3

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXMo-sama
PS Deze smily is leuk-> Omdat het mij aan iets heel geweldigs doet denken.
*zucht*