Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Zusje van... [AFGEWERKT] » |25|

Zusje van... [AFGEWERKT]

11 juni 2009 - 21:53

554

0

309



|25|

Lies
’s Avonds lig ik met Zelia op het bed van Tom in de studio. Tom staat nog in de badkamer en eigenlijk wil ik alleen zijn met hem maar ik kan Zelia moeilijk wegsturen. “Mama?”¯ vraagt Zelia op een zagerige toon. “Ja?”¯ “Ikke naar Bill?”¯ vraagt ze zo lief mogelijk. Lachend draag ik haar naar de kamer van Bill. Ik klop eerst op de deur voor ik de kamer inloop. “Billie!!”¯ Zelia strekt blij haar armpjes naar Bill uit en springt bijna uit mijn armen. Ik zet haar voorzichtig neer op het bed. “Ze wou naar je toekomen.”¯ leg ik Bill uit. “Geeft niet hoor.”¯ stelt hij me gerust. “Ga jij maar naar Tom.”¯ voegt hij er met een knipoog aan toe. “Zelia, braaf zijn hé.”¯ waarschuw ik haar lachend “Bill moet morgen nog leven.”¯ en loop de kamer uit, terug naar die van Tom waar Tom al op me zit te wachten. Ik draai de deur in het slot, neem gillend een aanloop en spring lachend naast Tom op zijn bed. Ik klem hem tegen de matras en kijk hem grijnzend aan. Zijn handen glijden voorzichtig onder mijn topje en trekken het voorzichtig over mijn hoofd. Zijn mega T-shirt ligt ook al snel naast het bed. Giechelend bijt ik in Tom zijn nek en krijg een rilling als zijn hand in de cup van mijn bh verdwijnt. Zijn hand glijdt zachtjes naar mijn rug en Tom haakt 2 vingers in het bandje van mijn bh. Met mijn benen langs weerskanten van zijn lichaam druk ik mijn bovenlichaam tegen Tom zijn borst en kus hem zo passioneel mogelijk. Ik span even mijn buikspieren als Tom zijn hand naar de rits van mijn broek gaat maar ontspan me al snel als hij het zo voorzichtig mogelijk doet. Al snel lig ik onder Tom in alleen mijn ondergoed, Tom nog steeds met zijn broek aan. Langzaam laat ik mijn handen naar Tom zijn broeksrand afdwalen. Even flitst er een beeld door mijn hoofd van die keer met Felix waardoor mijn hand op Tom z’n broeksrand blijft liggen en ik met glazige ogen voor me uitstaar. “Lies, gaat het.”¯ vraagt Tom bezorgd en steunt met zijn handen naast mijn hoofd. “Moeten we nog even wachten?”¯ Ik herpak me, rits langzaam Tom z’n broek open en schud mijn hoofd. Ik duw Tom van me af, ga op hem zitten en schud mijn haar naar achteren. Tom zijn ogen gaan steeds feller glinsteren, zeker als zijn trillende vingers de sluiting van mijn bh openklikken. De bandjes hangen futloos over mijn schouders en worden traag naar beneden geschoven door elk 2 trillende vingers. De bh valt naast het bed en ik sluit mijn ogen als Tom zijn handen voorzichtig rond mijn borsten vouwt. Traag duwt Tom me terug van zich af, gaat over me heen hangen en kust vluchtig mijn lippen om ze daarna in mijn nek te plaatsen en steeds verder naar beneden af te dwalen. Ik kreun zachtjes als zijn lippen de gleuf tussen mijn borsten zoenen. Zijn lippen drukken natte kusjes op mijn buik tot aan de rand van mijn slipje. Tom haakt zijn vingers in de rand van mijn slipje en buigt weer naar mijn lippen. Een korte kreun komt vanuit zijn keelgat als mijn handen over zijn borst naar de rand van zijn boxer glijden….


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.