Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A new life » 23) A WONDERFUL NIGHT

A new life

12 juni 2009 - 9:04

1047

1

294



23) A WONDERFUL NIGHT

Neles pov: Nadat de 4jongens zich hadden gedoucht en omgekleed werden we door het busje weer naar het huis van Bill en Tom gebracht. “Blijven jullie niet slapen? Het Is nu toch al redelijk laat om nog naar huis te gaan?”¯ vroeg Tom terwijl hij op z’n horloge keek. Georg en Gustav stemden meteen toe en liepen verder naar binnen, maar ik bleef twijfelend staan. Het was inderdaad al laat, maar toch was er ergens dat twijfelgevoel dat in me rondkronkelde. Bill kwam naar me toe “Het geeft niet als je niet wil hoor.”¯ Zei hij lief. In het schemerlicht van de straatlantaarn keek ik in zijn bruine ogen, ze waren lief, warm en fonkelden van verliefdheid. Die rare kronkel verdween stilletjes en ik besefte hoe veel ik toch van Bill hield. “Nee, het is ok, ik blijf slapen.”¯ Ik wist niet wat ik van deze nacht moest verwachten, maar was er zeker van dat alles goed zou komen, ik hield zielsveel van Bill, zou hem mijn leven toevertrouwen en had geen enkel bezwaar meer om niet hier te blijven. Bill legde zijn hand rond mijn middel en leidde me naar binnen. Ik belde nog snel even naar huis om ze te laten weten dat ik hier bleef (ja ook op dit uur moest ik bellen). Gustav rekte zich uit en geeuwde lang “ok mensjes, ik denk dat ik eens ga slapen.”¯ “Ik ook.”¯ Vervolgde Georg. Ze liepen allebei de trap op en wisten blijkbaar al goed de logeerkamers zijn (er waren er hier 2, waarschijnlijk speciaal voor hen gemaakt). “Ik zal ook maar gaan slapen zeker, dat jullie een beetje privacy hebben.”¯ Zei Tom met een knipoog. Net als Gustav en Georg voor hem verdween hij nu ook langs de trap omhoog. Ik plofte neer in de zetel en Bill glipte naar de keuken. Ik stond recht, “Nee, blijven zitten daar!”¯ hoorde ik de stem van Bill uit de keuken komen. Ik ging braaf weer zitten, wachtend op mijn schat tot hij weer uit de keuken kwam. Na 5minuutjes zag ik Bills piekharen weer tevoorschijn komen en met grote ijscoupes met slagroom erop in zijn handen. “Ik hoop dat je ijs lust?”¯ “Jaaah! Wie lust dat nu niet!”¯ ik ging weer wat rechter zitten om de coupe aan te nemen. Bill kwam naast me zitten ik nam een grote hap van de slagroom (zonder lepel) waardoor nu heel mijn mond volhing met slagroom. Bills lippen waren er snel bij om er voor te zorgen dat er geen slagroom verspild zou worden. Zijn tong en lieve, kleine kusjes zorgden ervoor dat mijn gezicht weer slagroomloos was. “Zo, nu is je snoetje weer proper.”¯ Zei hij lief. Ik lachte en nam een lepeltje ijs en deed teken naar Bill dat hij zijn mond moest opendoen. We aten de rest van ons ijsje op met deze kleine spelletjes en wat gepraat over koetjes en kalfjes. Onze ijsjes waren op en Bill nam me nu vast rond mijn middel en trok me op hem. We begonnen zachtjes te kussen, mijn tong gleed zijn mond binnen en ik speelde zoals gewoonlijk een beetje met zijn piercing. Zijn hand bleef liggen in mijn zij, hij wou zachtjes over mijn huid wrijven maar ik trok terug. “Wat is er? Doe ik iets wat je niet wilt? Dan moet je het zeggen he! Ik wil je geen pijn doen ofzo.”¯ Zei hij allemaal snel achter elkaar en met een verbaasd gezicht. “Nee, je doet me helemaal geen pijn, zotteke, maar ik kan niet tegen kietelen...”¯ “Aah, is het dat..?”¯ Ik had hem mij zwakke plek gegeven en dat was blijkbaar niet zo slim geweest. Hij kietelde me en ik moest moeite doen om het niet uit te gillen en de jongens boven wakker te maken, ik spartelde tegen maar Bill was sterker. “Ik geef me over!”¯ gilde ik zo stil mogelijk. “Aha, daar zal wel iets tegenover moeten staan hoor.”¯ Ik kuste hem zachtjes in zijn nek. “Wat vind je van dit?”¯ vroeg ik stilletjes. “Ja, het kan er mee door.”¯ Antwoordde hij lachend. Door ons kietelgevecht lag ik nu bijna uit de zetel. Ook Bill had het opgemerkt. “Zullen we maar naar boven gaan voordat je er helemaal uitvalt?”¯ “Ja, ok da’s goed.”¯ Hand in hand liepen we de trap op naar Bills kamer. Zijn kamer lag er zoals altijd wat rommelig bij, hij probeerde snel nog wat kleren in de hoekjes te schuiven maar ik deed hem stoppen en nam hem vast. “Je hoeft dat voor mij niet te doen hoor.”¯ Hij lachte lief, tilde me op en liet me op zijn groot bed weer vallen. Hij kwam op me liggen en begon me zachtjes te kussen, we rolden wat heen en terug over zijn bed. Hij ging voor de 2keer deze avond met zijn hand over mijn blote huid van mij zij, maar ik trok niet terug. Zijn hand gleed steeds hoger onder mijn T-shirt, het kwam zacht bij mijn bh aan. Bill keek naar me en zijn ogen vroeg om toestemming, ik knikte zachtjes en Bill tastte voorzichtig de stof van mijn bh af. Mijn handen waren nu ook onder zijn T-shirt gegleden, ze kwamen op zijn buik terecht, ik voelde een sexy gespierd lichaam dat zich steeds meer over mij boog. Bill deed nu voorzichtig mijn T-shirt uit en gooide ze naast het bed neer. Hij zette zich wat rechter “Wil je dit echt? Ik wil dit niet als jij er niet helemaal klaar voor bent.”¯ De gedachten schoten supersnel door mijn hoofd; ik kende Bill misschien wel niet zo heel lang, maar ik hield van hem, meer dan ik ooit van iemand anders had gehouden, hij was alles voor me, zou alles voor me doen en ik voor hem. Ik zou me geen leven zonder hem kunnen voorstellen, Bill was de enige met wie ik mijn eerste keer wou delen, ik was hier écht klaar voor. Ik haalde diep adem “Ja...”¯ ik kuste hem weer volop op de mond. Bill stond op en liep naar de deur, verbaasd keek ik hem na. Hij draaide de sleutel om. “Vannacht ben jij de enige die telt en ik wil niet gestoord worden.”¯ Hij kwam weer bij me op bed liggen, lachte en drukte teder zijn lippen weer op de mijne...


Reacties:


sterretjhu
sterretjhu zei op 12 okt 2009 - 22:32:
Aaaaahhh <333