Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A new life » 24) WATERGEVECHT

A new life

12 juni 2009 - 9:04

605

2

229



24) WATERGEVECHT

Bills pov: Ik opende mijn ogen en keek in het slapende gezichtje ven Nele. Deze nacht was magisch geweest. Ik had me nog nooit zo aan een meisje over gegeven als aan haar, ik vertrouwde haar mijn hart toe, en hield zielsveel van haar, vannacht hadden we iets speciaals gedeeld, iets dat onze band nog sterker had gemaakt. Nele was alles voor me, we waren er allebei klaar voor geweest. Ik keek op de wekker, 11uur. We hadden vanavond nog een concert en moesten nog een soundcheck doen, dus het werd wel tijd om op te staan. Zachtjes drukte ik een kusje op Neles lippen. Ze opende vermoeid haar ogen, er verscheen een glimlach rond haar mond als ze me in de ogen keek. “Goeiemorgen lieverd.”¯ Ze drukte een kus op mijn lippen. “Moeten we nu al opstaan?”¯ vroeg ze tussen 2 geeuwen door. “Ja, ik zal mij al gaan douchen dat je nog even kan blijven liggen.”¯ Stelde ik voor. “Dankje, je bent een schat.”¯ Moeizaam stond ik op uit bed en strompelde nog halfslapend naar de deur. Ik voelde Neles ogen in mijn rug “ ‘k hou van je’. Zei ze nog net voor ik de gang opstapte en me naar de badkamer begaf. Aan het geluid beneden te horen waren de jongens al op en was de badkamer dus vrij. Ik bekeek mezelf in de spiegel, mijn haren lagen plat met hier en daar een paar uitstekende plukken en mijn make up - die ik er gisteren niet had afgedaan - zag er niet uit, maar ik zag ook een jongen die nog nooit zo gelukkig was geweest. Ik stapte in de douche en liet het warme water stromen. Toen ik de deur hoorde opengaan schreeuwde ik geschrokken “Ik ben hier wel aan het douchen, hoor!”¯ in gedachten dat het één van de jongens was. In tegenstelling van wat ik dacht hoorde ik Neles stem “Ok, als je wilt da ik weg ga...”¯ Ik stak snel mijn kop tussen de douchedeuren. “Nee, nee ik dacht dat je één van de jongen was, jij mag wel binnen.”¯ “Ik dacht dat je wel wat gezelschap wou.”¯ Zei ze lief. Ik stapte de douche uit en probeerde haar een knuffel te geven zodat ze goed nat werd. Na wat gespartel gaf ze me een kus, maar even later stond ze met de douchekop in haar hand naar me toe. “Dat komt er nu van, mij zomaar nat maken.”¯ Nele draaide de kraan open en het water spoot me natter dan ik al was. Ik greep naar de doucheknop en probeerde die uit Neles handen te trekken en op haar te richten (niet makkelijk omdat de ‘slang’ vastzat in de douche). “Aaaah!!!”¯ gilde ze wanneer ik op mijn beurt haar nat spoot. Zo ging het nog even voort en we eindigden ons watergevecht met een natte badkamer en een buikpijn van het lachen. “Ok nu ga ik me echt wel douchen.”¯ Nele deed haar ondergoed uit en stapte de douche in terwijl ik de badkamer afdroogde en mezelf aankleedde en opmaakte. Pas tegen iets na 12 kwamen we allebei beneden. Georg en Tom speelden een spelletje op de play station en Gustav tikte een melodietje op de salontafel met z’n drumstokjes. “Ah, ze komen toch nog, de langslapers! Wij zijn al lang wakker en wat was al dat kabaal in de badkamer, ze is toch nog heel zeker?”¯ “Ja, wij zijn nu eenmaal niet zo’n vroege vogels als jij Gustav en je moet geen schrik hebben de badkamer is nog in perfecte staat, we zouden toch niet willen dat jij hier stinkend bleef rond lopen.”¯ Vuurde Nele lachend terug.


Reacties:


sterretjhu
sterretjhu zei op 12 okt 2009 - 22:34:
;p


MyReflection
MyReflection zei op 12 juni 2009 - 23:07:
dat is humeur,
snel verder,

xx