Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » PokƃĀ©mon » ..::Reis Voor Twee Personen::.. » ..::Wakkerworden::..

..::Reis Voor Twee Personen::..

12 juni 2009 - 14:35

192

1

195



..::Wakkerworden::..

Over dat geruis: Heb ik soms ook in het echt xD En ik ga Hoenn kipland noemen, denk ik. ^^

Ik lig een beetje dood te zijn op de grond. Ik zie allemaal bomen om me heen. Een bos, dat is wel te zien. Amber ligt naast me. Ze pakt mijn schouders beet, schudt me door elkaar heen en gilt: “Marijke-Sama! Word Wakker!” Maar dit ligt zo heerlijk zacht. Ik wil slapen…. Ah, Amber weer. “We zijn er! We zijn er! Het is me gelukt!” Ja-ha, het is je gelukt…. Ze staat op, stapt over me heen en begint rondjes te rennen. Ik wil slapen…. ‘Doe nie zo druk’, denk ik. “Eindelijk is het gelukt!” Ik hoorde eigenlijk alleen wat geruis. “We zijn in...! In…. In Kanto?” zegt Amber vragend. What the hack was Kanto? Ik heb vroeger wel Pokémon gekeken, maar vraag nu niet in welk land het zich afspeeld… Amber komt weer hoofdschuddend naar me toe. “Marijke-Saaamaaa… Ben je wakker? Weet jij in welk deel we zijn? Kanto, Johto, Hoenn of Sinnoh? Ik weet het niet, ik moet eerst wilde Pokemon zien, maar die heb ik nog niet gezien!” O…M…G. Welke Kanto, welke Johto, welk kipland? Wat voor Sinnoh? Amber valt weer bijna om. Ik sta in vredesnaam maar op.


Reacties:


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 12 juni 2009 - 14:42:
Hehe, kipland XDD
Ik gaat het derde deel schrijven ;3
MUAHAHAHAHA

xxx