Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » De Andere Wereld [GESTOPT] » HidiakiĆ¢ā‚¬ā„¢s Verschijning

De Andere Wereld [GESTOPT]

12 juni 2009 - 15:26

380

2

228



HidiakiĆ¢ā‚¬ā„¢s Verschijning

Hidiaki is een betoverd mens. De mensen in die evil wereld weten dat. Als je zo een beschermer hebt, ben je dus niet van hier <33

Kaiya werd midden in de nacht wakker. Het was donker. Zou het ook nacht zijn in haar wereld? Zouden haar ouders er al achter gekomen zijn? Of erger, naar de politie gegaan zijn om haar als vermist op te geven? Ze moest geen heimwee hebben. Stoppen! Ze hoorde mensen praten op de gang. Zachtjes liep ze naar de deur toe en legde haar oor tegen de deur. Het was Mine, met een ander. Een mannenstem. “…ze is een mens,”¯zei Mine. Ze hoorde een lachje. “ We moeten, Yukio. Ze mag het niet van Shun weten dat wij HET zijn.”¯ Waarom zei ze ‘het’? Voelde ze dat Kaiya stond af te luisteren?! Wat is Het? Was Het een woord voor iets of was het een ding of… “We moeten haar bijten, voordat Shun het zegt. Misschien is ze nog wakker Yukio… Doe het, maar voorzichtig, wil je. Langzaam. Ik hoor het wel van je.”¯zei Mine. “Tuurlijk liefje. Haar bloed zou vast wel lekker zijn…”¯ Kaiya sprong naar achteren. Nee, dit kon gewoon niet… Maar alles kwam hier op uit. De drank, de glimlachjes, wat Raidon deed, dat Yukio zei dat haar bloed wel lekker zou smaken… Ze hoorde voetstappen bij de deur. “Kaiyaaaa, oh Kaiyaaaa!”¯ Kaiya sprong in bed en trok de deken over haar hoofd heen. Hij zal haar… De deur ging open. Yukio kwam binnen. “Kaiyaaa…”¯ Opeens sprong Hidiaki tevoorschijn. Hij gromde. “Ze heeft hem… Ze komt niet van hier! Mine!”¯ Yukio rende de deur uit. Kaiya sloeg de dekens van zich af. “Hidiaki-senpai! Waarom redde je me? Nu weten ze dat ik niet van hier kom!”¯ “Sorry,”¯zei de wolf in haar gedachten, “dit is mijn taak. Je te beschermen tegen deze boze wereld…”¯ Kaiya zuchtte. “ Sorry…”¯ “Ik ga, oké? Of vind je het te gevaarlijk, hier alleen?”¯ “Ik ben niet bang voor ze! Waarom kwam je niet de eerste keer me redden? Raidon…”¯ “Shun zou ingrijpen, hij- Doei.”¯ “Waarom maak je je zin niet af? Waarom heb je me überhaupt hier naartoe gebracht! Geef antwoord!”¯ De wolf keek haar aan. Zijn ogen waren wat vochtig. “Waar is dat edelsteentje op je voorhoofd voor nodig?!”¯ “Kaiya!”¯ Hidiaki viel haar bijna grommend aan. “S-sorry….”¯ Hidiaki verdween. Kaiya sloeg de deken over haar hoofd heen. Waarom was ze hier naar binnen gestapt…


Reacties:


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 12 juni 2009 - 16:58:
Wacht ik ben mijn vampiers slogun vergeten.
I like you a little bite.


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 12 juni 2009 - 16:56:
Cool!~<3 Snel verder!