Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The perfect life ? I don't think so » Chapter three

The perfect life ? I don't think so

13 juni 2009 - 23:01

534

0

211



Chapter three

Nog iets wat ik haat, is liefde. Iedereen vind het geweldig en dat snap ik niet. "De taal van de liefde" spreek ik nou eenmaal niet. Ik blijf liever de rest van mijn leven alleen. Jongens komen er bij mij niet in ! Het is nu dus al half 2 's nachts en we zitten straal bezopen op mijn kamer. We deden een drink wedstrijd. Wie het eerst een fles rum op had. Ik had gewonnen, maar Bill wou een rematch. Die ik ook won. Nouja, op het nippertje dan. Nu voel ik me dus heel leuk en licht in mijn hoofd. Rani en ik doen een wedstrijdje shotjes nemen. Rani valt halverwege van haar stoel waardoor ik win. Rani en Tom gaan klef doen in de kamer van mijn ouders. Wij gaan verstoppertje spelen. Georg moet tellen. Ik wankel een paar stappen en word dan opgetild. Ik ben te ver heen om er iets van te zeggen. Hij rent en hij rent. Uitijndelijk zet hij me neer op een pooltafel. "Hier vind niemand ons" lach ik. "Dit is de geheime kelder van mijn vader". Bill komt dicht tegen me aanstaan en knuffelt me stevig. "Kaulitz, doe nou niet" mompel ik. Ik voel dat mijn hele lichaam naar hem hunkert. Ik wil het niet. Ik haat jongens en alles wat erbij komt kijken. Toch sla ik mijn armen om hem heen en knuffel hem. Ik wil het niet, maar mijn lichaam wel. Het gaat volledig ongecontroleerd, en dat komt door de drank denk ik. Zo blijven we een tijdje staan. Ik voel Bills lippen op mijn nek. Hij geeft me zachtjes kusjes. Okeey, hier word ik best wel erg opgewonden van. Nee! Dit mag niet. Hij is een jonge. Hij zal me breken. Langzaam kust hij naar mij mond toe. Dit kan dus egt de grootste fout die een mens ooit kan maken zijn. Hij plaatst zijn lippen op die van mij. Mijn gedachtes stribbelen hevig tegen, maar mijn lichaam wilt dit zo erg. Hij duwt zachtjes zijn tong tegen mijn lippen. Nee! Dani, stop. Dit mag niet! Toch open ik mijn mond, en laat mijn tong met die van hem spelen. Okeey, ik geef toe, zo slecht is dit nog niet. Bill legt zijn hand in mijn nek. Het voelt erotisch, al die tintelingen door mijn lichaam. Zijn andere hand, glijd over mijn rug richtig mijn kont. Ik wil het tegenhouden. Zeggen dat het allemaal 1 grote fout is. Maar toch ook weer niet. Ineens gaat alles heel snel, en voor ik het weer, lig ik op de pooltafel, naakt! Bill klimt ook op de pooltafel. Het eerste wat me opvalt, is zijn erectie met een condoom erom. Ik voel een stekende pijn in mijn vagina, als Bill langzaam zijn stijve naar binnen dringt. Ik probeer het niet uit te gillen van de pijn. Als hij eenmaal binnen is, stoot hij zachtjes. Ik denk om mij te laten wennen. Langzaam verandert de pijn, in een verdomt lekker gevoel. Ik zoen Bill. Hij ziet het als teken en gaat sneller en dieper stoten. Ik haat jongens nogsteeds, maar dit ik toch wel te goddelijk om te missen!! denk ik terwijl ik bijna gillend klaarkom.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.