Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » When the full moon shines is love in the air » The first story

When the full moon shines is love in the air

13 juni 2009 - 20:37

196

1

192



The first story

Part one

LunaPov:

Ik zit op mijn kamer, uit het raam te staren. De buren zijn er nog steeds niet. Waar blijven ze? Ze zouden op bezoek komen. Dat zeiden ze tegen mijn ouders. Maar ze kwamen niet. Waar zijn ze zo plots heen? Ineens gaat de deurbel. Oh als je over de duivel spreekt. 'Luna kom je even kennis maken met de buren?' roept mijn moeder naar boven. 'Ja ik kom.' roep ik terug en loop naar beneden. Ik loop naar de living en schrik me dood als ik in de living sta. Daar op de bank, de bank in ons huis, zit Cinema Bizarre. Ze glimlachen allemaal naar mij. Ze zijn allemaal so cute. Ik stel me voor en ga op de grond zitten. Ze zijn best wel cool als je ze begint te kennen in het privé leven. Ze komen met de leukste verhalen over hun laatste tour. 'We wouden vragen of Luna ook een keer mee mag op tour.' zegt Strify tegen mijn ouders. 'Daar zouden we het graag eerst even over hebben.' zegt mijn moeder en kijkt mijn vader aan. Ik kijk ze allebei smekend aan. Ze beginnen te glimlachen, maar zeggen niks.


Reacties:


realchick
realchick zei op 21 juli 2009 - 11:28:
VERDER
EN HET MOET
EEN STRIFY
STORIE WORDEN
WANT IK BEN
ZWAAR
OBSESSED
DOOR HEM XD