Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Fake love » Six

Fake love

20 juni 2009 - 19:19

1503

0

135



Six

http://www.youtube.com/watch?v=4XzS7pT6qiw

De volgende dag in de klas en opeens begint Bibi tegen me praten. `Hoe was het gisteren?' Ik kijk haar aan en glimlach. `Leuk en ik ga straks weer met hem afspreken.' `Alweer?' Ik knik. `Ja hoezo?' `Gaat dat niet een bietje te snel?' Ik schud me hoofd. `Hij is echt aardig. Hij stelt vandaag wat vrienden aan me voor.' `Ik vertrouw hem nog steeds niet.' Ik rol met mijn ogen en concentreer me dan op mijn schrift waar ik hartjes in heb getekent. Ik pak mijn pen en teken er nog meer hartjes bij. `Yana opletten.' Geschrokken kijk ik op in het boze gezicht van de meneer. `Jaja ik let al op.' mompel ik maar wat. Hij draait zich om en loopt weer na voor de klas in. Ik steek me middelvinger op , maar precies op dat moment draait hij om. `YANA GA MAAR EEN VERWIJDERINGSBRIEF HALEN.' `Beter dan heel die focking les van jou.' Ik stop me boeken in mijn tas en wandel langzaam richting de deur. `Kan dat niet wat sneller?' `Nee.' snauw ik kattig. Bij de deur draai ik me om en blijf ik express staan. Ik zie hoe hij steeds bozer word. Als hij bijna aan het moment is dat hij me verrot wilt gaan schelden draai ik me om en loop grijnzend de klas uit richting de kantine. Ik plof neer bij het raam en staar na beneden. Daar zie ik Manou tegen zijn auto aan leunen. `Zou ik er na toe gaan?' denk ik en blijf hem aankijken. Ik beslis toch maar om er niet na toe te gaan. Ik pak me I-pod en zet muziek op. INB Ft. Billy-D - Ik Zie Je Staan , klinkt er door de oortjes. Ik blijf Manou aankijken en zie hoe een mooie glimlach zijn mooie gezichtje siert. De vlinders gieren door mijn buik. Ik ben toch niet echt verliefd aan het worden? Na wat hij gisteren heeft gedaan. Volgens hem was dat goed. Misschien heeft hij wel gelijk. Ik geloof hem eigenlijk ook wel. Waarom zou hij zeggen dat het goed is als het dat niet is? Ik zucht diep en blijf Manou maar aanstaren. Opeens kijkt hij na boven recht in mijn ogen. Hij moet even kijk , maar volgens mij merkt hij dat ik het ben , want hij begint te glimlachen. Ik lach terug en zwaai even. Hij zwaait en wenkt dat ik moet komen. Meteen spring ik van de vensterbank af en ren de trappen af na de deur. Buiten aangekomen beginnen ik rustig te lopen en loop na hem toe. `Haai.' `Haai chick.' en hij geeft me een kus op me mond. Spontaan begin ik te grijnzen en geef hem een kus op zijn mond terug. `Er uit gezet?' Ik knik en rol met mijn ogen. `Ga je dan nu al mee?' `Is goed.' Ik loop na de andere kant van zijn auto. Ik kijk hem even aan en hij knikt als teken dat ik in mag stappen. Ik open de deur en stap in. Ook Manou stapt in en draait de sleutel om. De radio draait dicht en de muziek stopt even , maar meteen draait die weer om en start de muziek weer kei hard. Ik grijns en druk mijn gordel vast. `Waar gaan we heen?' en ik kijk Manou aan. `Na wat vrienden van mij.' en hij kijkt terug. Ik knik en staar naar de weg. De auto begint te rijden en de weg lijkt onder mij te verdwijnen. De wind draaft door mijn haren. Als we zijn aangekomen bij een flat stappen we uit. Ik staar na de oude flat , maar loop Manou achterna als hij al richting de deur van de flat loopt. Hij drukt op een van de deurbellen en zegt wat in een andere taal. Ik weet niet welke taal het is , maar de deur gaat wel open. Samen met Manou loop ik na binnen en loop achter hem aan de lift in. Langzaam zie ik hoe de liftdeuren dicht gaan en hoe hij in beweging komt. Ik staar naar me voeten en stiekem kijk ik via de spiegel na Manou. Als de deuren weer open gaan stappen we uit en lopen een verdieping op. We lopen langs alle huizen en als we voor een stinkend huis staan stopt hij. Voor de deur staan wat stinkende vuilniszakken en het ruikt er naar wiet. Ik spiek even door het raam en zie een vieze , rommelige huiskamer. `Bah bah , die ruimt zijn kamer ook niet goed op.' denk ik. Manou drukt op de bel en nog geen 5 seconden later vliegt de deur al open. In de deuropening staat een getinte jongen. Hij heeft bruine dreadlocks en draagt veel sieraden. Een grote goude ketting valt over zijn te wijde shirt. Ook draagt hij een wijde broek. Ik knik beleeft en steekt mijn hand uit. `Yana.' Hij schud mijn hand en lacht vriendelijk. `Jason.' Ik glimlach en stap achter Manou aan als hij na binnen gaat. Binnen zitten nog 2 jongens. Eentje heeft zwarte haren wat warrig door elkaar zit. Hij draagt een broek waarvan zijn kruis laag hangt , maar niet zo laag als die van Jason. Ook draagt hij veel sieraden. Hij heeft aan een kant een oorbel in. De andere jongen is best wel erg bruin en heeft aan allebij de oren een oorbel. Hij heeft zwart/bruin-achtig haar en draagt een pet. Ook hij draagt een wijde broek en gewoon een normaal t-shirt. Manou ploft aan de overkant van die jongens neer op een bank en trekt mij op zijn schoot. Meteen beginnen de twee jongens te fluiten en knipogen na mij. Ik glimlach alleen terug. `Dat zijn Lorenzo en Chaz.' zegt Manou en hij wijst na de twee jongens. `Yana.' en ik knik. Ze grijnzen. `Mooie naam.' zegt Lorenzo `Dankje.' Jason komt binnen met 5 glazen drinken en zet ze neer op tafel. Het is cola , maar wel met een raar kleurtje. Iedereen pakt een glas , alleen van mij blijft er een staan. `Pak maar.' zegt Jason vriendelijk. Snel pak ik het glas en met zijn 5en tegelijk nemen we een slok. `Lekker.' mompel ik en neem nog een slok. Manou geeft me een kus in me nek en wrijft over mijn rug. De vier jongens beginnen weer in een andere taal die ik niet versta te praten en soms kijken ze mij aan. Ik voel me best ongemakelijk , maar dat laat ik niet merken. Opeens kijken ze me alle 4 aan. Ik kijk ze een voor een raar aan. `Je moet met ze ballen.' fluisterd Manou in me oor. Ik kijk hem aan en knik. `Mag ik wel eerst een jointje?' Manou begint breed te grijnzen en duwt me zacht van zijn schoot af. Ik ga normaal op de bank zitten en glimlach. Manou staat op en loopt de keuken in. Daarna komt hij terug met een jointje en geeft die aan mij. Ik rook hem op en loop dan met Jason mee een kamer in. Hij duwt me op bed en begint me uit te kleden. Ik stribbel niet tegen , maar werk gewoon mee. Jason ziet er erg sterk uit en daar wil ik geen problemen mee. Hij doet een condoom om en komt dan in me. Ik sluit me ogen en probeer niet in huilen uit te barsten. Als hij klaarkomt gaat hij van me af en ik open me ogen. Hij brengt zijn mond na me oor. `Je bent geil als je , je ogen zo dicht knijpt.' Ik zet een fake smile op en hij begint zich aan te kleden. Als hij weg is komt Lorenzo en als hij klaar is komt Chaz. Als Chaz klaar is kleed ik me ook aan en loop samen met hem de kamer uit. Manou staat al bij de deur op mij te wachten. Ik loop na hem toe en wil achter hem aan na buiten lopen als hij me terug duwt. Ik kijk hem vragend aan. `Je geld.' `Hoeso me geld?' en ik kijk hem raar aan. Hij draait me om en daar staan de jongens met hun portomeneeën. Ze stoppen wat geld in mijn handen , zeggen iets en verdwijnen dan in een kamer. Samen met Manou loop ik na buiten dat vieze , stinkende flatgebouw uit. Als we bij zijn auto aankomen stappen we in en rijden richting het schoolplein. Daar neem ik afscheid van Manou en loop richting me fiets. Ik pak hem uit de fietsenstalling en fiets richting mijn huis. Thuis aangekomen zet ik me fiets in de schuur en ga ik na binnen. Me moeder zit op de bank en kijkt me. Ze kijkt na me ogen en schrikt. `Wat is er met jou gebeurt?' `Niks.' en ik kijk haar raar aan. `Je ogen.' Ik kijk in de spiegel en zie dat ze rood zijn.`Er zat een vliegje in me oog.' Ze knikt wat afwezig en ik ga snel na boven. Ik ga me meteen douche en tanden poetsen. Daarna ga ik meteen slapen. Weg van de werkelijke wereld en even geen problemen meer om me heen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.