Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » They try to cut our love apart with the tainted words of the truth [Vampire Story] » They try to cut our love apart with the tainted words of the truth [Vampire Story]

They try to cut our love apart with the tainted words of the truth [Vampire Story]

13 juni 2009 - 21:50

192

0

214



They try to cut our love apart with the tainted words of the truth [Vampire Story]

3th part

Ik kijk haar aan... "Wat is jou naam?"
De vrouw kijkt mij aan, en haar blik word zenuwachtig.
'Yjala, maar ik moet terug om mijn prinses te dienen, ik moest hier een kopje vollemaan water halen, mevrouw heeft last van haar hart!'
"Kan ik helpen?"
Yjala: Nee, doe maar niet. Prinses zou boos op mij worden als ik u ontmoette en wil niet dat ik u meeneem...
"Je klinkt als Golem, Lord of The Rings"
De vrouw tegenover mij kijkt me verward aan... Yjala: Ik snap niet wat u bedoelt meneer, maar ik moet mijn prinses dienen. Mevrouw is ziek en ik moet haar medicijn maken met dit water.
"Hoe oud bent u?"
Yjala: Ik ben van middelbare klasse meneer. 21 in ons aantal jaren, in het uwe...
- Ze bekijkt me met een schuin hoofd -
Uhm, wat bent u?
"Een uh... demonenjager? Ik schat u in mijn jaren, 3,5!"
De vrouw kijkt mij lachend aan, ik zie dat ze raar gevormde oren heeft, net als een elf. Opeens bewegen haar ogen en ze kijkt me aan.
Yjala: Ik moet me haasten, mijn prinses wilt mensen uitsturen om Yjala te zoeken, Yjala moet opschieten. We mogen niet gezien worden of elkaar nog eens zien!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.