Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (3)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 22:38

410

0

240



Sex and the City in dé chinees (3)

Ik stop even met typen om een traan weg te vegen. Ik wil dit ook zo graag meemaken, een jongen die van mij houd, die met mij trouwen wil.
Ik draai mij om naar Faye. Ze heeft haar ogen geopend. Ik glimlach en loop naar haar toe.
Ik til haar op van mijn bed. ‘Kom wij gaan eens even wat eten’ zeg ik en ik loop met Faye in haar trappelzak naar beneden.
Beneden zit mijn kleine zusje Amy, ze heeft mijn hondje Candy op haar schoot. ‘Goeie morgen’ zegt ze en ze blijft naar de tv kijken.
‘Morge’ zeg ik en ik doe Faye’s trappelzak uit en zet haar in de box.
‘Wat ga je vandaag doen?’ vraagt Amy en ze kijkt op van de tv. ‘Werken’ zeg ik kort en ik loop naar de keuken. ‘Oja’ zegt Amy en ze richt zich weer op de tv.
Ja inderdaad, ik moet werken, even voor de duidelijkheid. Ik werk twee keer in de week bij een chinees, ik sta achter de bar, en werk in het restaurant. Ik werk er nu al drie jaar.
Ik smeer snel mijn brood en pak wat te eten voor Faye. Met mijn handen vol loop ik terug de kamer in.
Amy zit nog steeds voor de tv. Dat had ik kunnen verwachten. Ik zet mijn bord op de tafel en pak Faye uit de box.
‘En nou gaan wij eens even lekker eten’ zeg ik en ik begin met voeren.

‘Mam, Pap, Amy, ik ga!’ schreeuw ik door het huis. Amy komt naar mij toe gelopen, met Faye op haar armen. ‘Jij past op Faye he’ zeg ik en Amy knikt. ‘Ga maar werken’ zegt ze en ik knik.
Ik geef Faye een kus en loop dan naar mijn fiets. Het waait best hard maar dat maakt niet uit.
Ik fiets snel door en kom als eerste bij de chinees, de anderen zijn er nog niet.
Ik zet mijn fiets in het fietsenhok en loop het warme gebouw in.
‘Zijn de nieuwe hesjes er al?’ roep ik ‘ja!’ wordt er terug geroepen en loop naar de hesjes.
De meeste zijn rood, er zitten twee zacht roze tussen. De eigenares komt er aan gelopen. ‘Jij moet een roze en zeg tegen DeeDee dat zij dat ook moet, de rest rood’ zegt ze en ik knik.
Ik pak een hesje en loop naar de wc.
Ik schiet snel in mijn lange rok en doe mijn hesje aan. Ik bekijk mezelf in de spiegel, hij staat me best goed.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.