Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (4)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 22:39

322

0

233



Sex and the City in dé chinees (4)

Ik leg mijn tas weg en loop naar de bar.
Ik zet voor mezelf een kop thee en pak een chocolaatje uit de bak.
Ik zucht, het is veel te rustig.
Ik loop naar het restaurant zelf en begin servetten te vouwen. Ik heb er net drie gedaan als Ann binnen komt rennen. ‘Ben ik te laat?’ hijgt ze en ik schud mijn hoofd. ‘Te vroeg’ zeg ik en ik ze loopt naar mij toe.
‘Cool hesje’ zegt Ann en ik knik. ‘Het zijn de nieuwe, jij moet een rode’ zeg ik en Ann knikt.
Ze loopt weg om zich om te kleden.
Ik zucht en ga door met vouwen.
Als ik klaar ben met vouwen leg ik de servetten weg en drink ik de rest van mijn thee op.
Ann komt er aangelopen en draait een rondje. ‘Hoe staat hij me?’ vraagt ze en ik glimlach. ‘Geweldig’ zeg ik.
‘Hoe gaat het met Faye?’ vraagt Ann en ik neem een slok van mijn thee. ‘Ja goed, ze loopt zo weg, je moet haar soms gewoon echt tegen houden’ zeg ik en ik zet mijn kopje op de bar.
‘Wie doet het afhalen vandaag?’ vraag ik en Ann steekt haar hand op. ‘Ikke ikke ikke, aah mag ik het doen?’ vraagt ze melig en ik schiet in de lach. ‘Graag zelfs’ lach ik. ‘Yes!’ roept Ann en op dat moment komt er iemand binnen. ‘Jij mag’ lach ik en ik loop naar het restaurant toe.
Ann helpt de klant en ik loop een beetje rond. Ik vraag me af of er nog mensen komen eten vandaag.
Ik loop naar de kalender en kijk naar vandaag. ‘Omg! Een groep van tien mensen’ roep ik, Ann kijkt me aan en glimlacht dan. ‘Dat klopt, daarom wil ik ook hier staan’ zegt ze lachend.
‘Nou maar gelukkig is er lopend buffet vandaag’ zeg ik ‘als ze dat nemen’ zegt Ann en ze pakt het eten in. ‘Ja das waar’ zeg ik ‘ik hoop het’.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.