Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (34)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:01

488

0

273



Sex and the City in dé chinees (34)

Halverwege het concert gaat er ergens op de derde rij een banner omhoog.
“Tom ik ben het niet vergeten, het is een maand geleden, ik hou van je” staat er op. Een grote glimlach komt op mijn gezicht. Ze is gewoon hier, hier bij het concert, ze is het niet vergeten, ze weet het!
We lopen voor de eerste keer het podium af. Ik zie dat ze nog steeds de banner omhoog heeft. Ik glimlach naar haar.
Ik loop meteen naar z’n secretie man. ‘Zou je misschien dit meisje uit het plubliek kunnen halen, ze staat ongeveer op de derde rij’ zeg ik en ik laat een foto van DeeDee zien. De man knikt zonder te vragen.
‘Waarom haal jij zomaar een meisje uit het plubliek?’ vraagt Bill en ik glimlach. ‘Ze is het niet vergeten’ roep ik blij, Bill trekt zijn wenkbrauw op.
Samen met Bill loop ik het podium op om “In die Nacht” te gaan spelen. Mijn gedachten blijven bij DeeDee, ze is hier, ze is hier echt!
Het is dat ik helemaal van zelf dit nummer speel, anders zou alles fout gaan, ik denk aan alleen maar aan DeeDee, dat ze hier echt is! Hier echt, hier bij mij, bij mijn concert!
Wat eerst een one night stand leek te worden is gewoon al een maand aan de gang!
Een zuchtje ontsnapt uit mijn mond als ik de laatste toon aansla.
Georg en Gustav voegen zich bij ons om het laatste nummer te spelen.
Iedereen zich hard mee. Ik glimlach, een geweldig gevoel.

Ik loop snel het podium af. DeeDee zit op een box. Ik ren naar haar toe en sluit haar in mijn armen. ‘Ik heb je gemist’ zeg ik zacht en kijk DeeDee aan. ‘Ik jou ook’ zegt ze en ze drukt haar lippen op de mijne.
‘Ja hoor het zal ook weer niet’ hoor ik Georg achter me zeggen. ‘Kom je nog?’ vraagt Gustav. Ik laat DeeDee los en glimlach. ‘Ben zo terug’ glimlach ik en ik loop achter de jongens aan het podium op.

Sabine pov:
Ik heb gewoon de rol! Het is niet te geloven.
Ik zit bij Josh op schoot terwijl we het script doorlezen. Ik zal even vertellen welke rol ik heb, ik heb de rol van Marly, een meisje dat van zingen houdt en er dan ook veel aan doet om dat aan zoveel mogelijk mensen te laten horen, samen met haar beste vriendin Sascha neemt ze verschillende liedjes op die ze op internet zetten, daardoor worden ze ontdekt. Door de zanger van ( de band die nog niet gekozen is toen ze het script schreven, en nu nog onbekend ).

Marly: ( Blij/Hyper) Het is gewoon niet te geloven!
Sascha: ( nog blijer) Ik weet het, we zingen gewoon samen met hem!
Zanger van de nu nog onbekende band: Nou meiden zijn jullie er klaar voor?
Sascha en Marly knikken hevig.
Marly: Natuurlijk wat denk jij dan?
Zanger: Nou kom maar mee, dan gaan we
Ze lopen samen het podium op.
Ze zingen het lied dat ze samen geschreven hebben.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.