Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (35)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:02

586

0

246



Sex and the City in dé chinees (35)

Met een grote glimlach zit ik bij Josh op schoot. ‘Ik kan het nog steeds niet geloven’ glimlach ik.
‘Ik…ik…ik heb gewoon de rol, ik ga gewoon in een serie spelen’ glimlach ik. ‘Ja das waar, maar wel een korte serie’ zegt Josh en ik kijk hem flauw aan.’Verpest het nou niet’ lach ik.
Ik geef hem lachend een duw. ‘Duw jij mij nou?’ vraagt hij lachend en ik knik. Ik gooi het script op de grond en ren weg omdat Josh achter me aan rent.
Ik ren om het zwembad heen met Josh op mijn hielen.
Eenmaal ergens achteraan in de tuin krijgt hij mij te pakken. ‘Ik laat me niet zomaar duwen’ glimlacht hij en hij slaat zijn beide armen om mij heen.
Ik glimlach. Ik druk een zoen op zijn neus. ‘Schat ik duw iedereen’ zeg ik en ik glimlach nog steeds.
‘Ja maar mij toch niet?’ vraagt Josh en hij trekt een pruillipje. ‘Blijkbaar wel he’ en ik geef hem een zoen op zijn onderlip.
Ik maak mezelf los van hem en loop naar binnen. ‘Wat ga je doen?’ vraagt hij en hij loopt achter me aan.
‘DeeDee bellen’ glimlach ik en ik pak de telefoon.
Josh loopt achter mij aan en drukt zijn lichaam tegen het mijne
D: - schreeuwend - Met DeeDee
S: Met mij!
D: -nog steeds schreeuwend - whaaaaa hoe is het daar in het vere Amerika
S: Heel goed, waarom schreeuw je zo?
D: - ineens weer gewoon - nou omdat ik anders niet boven het gezang van Bill en de goddelijke klanken van Tom’s gitaar uitkomt
S: - lachend - ben je bij een concert ofzo?
D: ja inderdaad
S: Josh, kappen! Leuk
D: ja inderdaad, weet je al of je de rol hebt?
S: daarom belde ik juist, ik heb hem
D: - gild heel hard -
S: lachend en bedankt, nu ben ik doof
D: maar dat is geweldig…dan….dan
S: wat dan?
D: oo nee laat maar
S: wat bedoel je
D: ehm ik moet gaan, de jongens komen van het podium
Er wordt weer op gehangen. ‘En wat vond ze?’ vraagt Josh die nog steeds zijn lichaam tegen het mijne heeft.
‘Ze vond het leuk, maar ze deed ineens heel raar, ach ja’ zeg ik en ik draai me om zodat mijn buik tegen die van Josh aankomt.
Nog steeds sta ik in mijn bikini. ‘Ik ga me aankleden’ glimlach ik. ‘Hè moet dat’ glimlacht Josh en ik knik. ‘Ja dat moet’ zeg ik en ik haal zijn handen van me af. ‘Dan moet ik dat ook maar doen hè’ zegt hij en hij loopt achter mij aan naar boven.
Hij slaat een kamer eerder dan mij af. Ja onze kamers zitten naast elkaar!
Snel doe ik over mijn bikini een blauw jurkje en loop ik mijn kamer weer uit. Josh zal wel langer bezig zijn.
Ik loop terug naar beneden, weer naar buiten. Jamie zit met Faye op haar schoot op een stoel.
Ze glimlacht naar me. Ik pak een stoel en ga naast haar zitten.
‘Hoe vind je het tot nu toe hier bij ons?’ vraagt Jamie en ik glimlach. ‘Echt geweldig, het is hier zo anders dan thuis, groter ook’ antwoord ik.
Ik sta weer op. ‘Ik pak wat drinken, wil je misschien ook wat?’ vraag ik en Jamie knikt. ‘Doe maar wat thee’ zegt ze. Ik knik en loop weer weg, naar de keuken.
Voor Jamie maak ik wat thee en voor mezelf schenk ik een glas cola in. Voor Faye doe ik in haar beker wat ranja. Ik loop met en dienblad terug naar de tuin.
Jamie heeft Faye op de grond gezet zodat ze even lopen kan. Ik geef haar de thee en aan Faye geef ik haar beker.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.