Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (36)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:03

602

0

207



Sex and the City in dé chinees (36)

Ik ga weer zitten en kijk hoe Faye vrolijk rondloopt.
Ik neem een slok van mijn cola en kijk voor me uit. ‘Wat is er?’ vraagt Jamie die met haar thee op schoot zit. ‘Niks, ik dacht gewoon even aan thuis’ zeg ik en ik neem nog een slok van mijn drinken.
We eten gezellig met z’n allen buiten
Langzaam gaat de zon ten onder en gaan wij weer naar binnen toe. Paulo gaat weer naar huis en Jeff maakt samen met Josh de openhaard aan.
John zit samen met Jamie op de bank. Jeff en Anna zitten allebij op een stoel, en Josh en ik zitten samen op het kleed. Faye die hebben we al naar bed gebracht.
Josh legt zijn arm om mij heen en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
‘Nou daar zitten ze hoor’ lacht Anna en Josh steekt zijn tong uit. Jeff en ik beginnen tegelijk te lachen.
Jamie staat op en loopt naar de radio. Blijkbaar vind ze het veel te stil en zet ze de radio aan. Ik glimlach.
Rond een uur of twaalf gaan we allemaal naar boven.
Josh loopt mee naar mijn kamer deur alsof het heel ver is. Hij drukt zijn lippen op de mijne. ‘Slaap lekker’ zegt hij zacht, ik glimlach. ‘Dankje, jij ook’ zeg ik.
Ik doe mijn deur open en loop mijn kamer in.
Het raam zet ik een klein stukje open zodat er een beetje frisse lucht komt.
Snel kleed ik mij om. Ik doe een schattig slaap jurkje aan. Daarna loop ik naar de badkamer om mijn tanden te poetsen. Als ik daar ook klaar meer ben ga ik lekker in bed liggen.
Al snel val ik in slaap.

Een beetje zenuwachtig loop ik heen en weer, vandaag ontmoet ik iedereen, de gene met wie ik spelen moet.
Een vrolijk meisje met lang blond haar komt naar me toegelopen. ‘Jij bent vast Sabine’ glimlacht ze, ik knik. ‘Inderdaad, en jij?’ vraag ik ‘ik ben Sascha, en heel typisch ik speel Sascha ook; zegt ze met een grote glimlach.
Samen lopen we naar de set. Daar staat een grote camera ploeg alles klaar te zetten.
‘Aah daar zijn onze sterren’ zegt de regiseur en hij komt naar ons toegelopen. ‘We beginnen bij het begin van de serie, jullie zetten het nummer i wanna grow old with you op een filmpje en daarna op internet, maar eerst gaan jullie naar haar en make-up’ zegt hij en hij wijst ons de weg

Bill pov:
We lopen door de lange gangen van de studio. We moeten een of andere serie opnemen. Ik staar een beetje naar me voeten die als vanzelf stap voor stap verder gaan.
Ik krijg bijna niks mee van het verhaal wat ons verteld word. Ik knik maar een beetje.
We worden ergens heen gebracht waar we moeten wachten voor we de make-up in kunnen, omdat er nog twee meiden zijn.
Een beetje irritant tikt Tom met zijn voet op de grond. Een meisje met lang blond haar komt uit een deur gelopen. ‘De volgende kan’ zegt ze ‘ik ga wel, ik heb vast minder nodig dag jij’ zegt Tom en ik steek mijn tong naar hem uit. Hij loopt vrolijk door de deur.
Nu zitten we hier met z’n drieën. Georg Gustav en ik. Het meisje met de lange blonde haren is ergens anders heen gelopen.
Ik staar een beetje naar de grond.
Een paar voeten gaat voorbij. Mijn hoofd gaat omhoog. Het lijkt alsof alles even stil staat. Dat lijkt Sabine wel!
‘Volgende’ zegt ze en loopt snel door
Nee dat kan niet, Amerika is zo groot, die kans is veel te klein. Ik sta op en loop naar de zelfde deur als Tom inging.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.