Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (38)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:05

458

0

388



Sex and the City in dé chinees (38)

‘Nou ben je er al achter?’ vraag ik en ik zet één hand in me zij. Tom schudt zijn hoofd. ‘Dacht ik al, nou es even denken wat kan ik vragen om er voor te zorgen dat je het weet’ zeg ik en ik begin na te denken. ‘Hoe gaat het met DeeDee’ vraag ik in het Duits. ‘Hoe weet jij dat?’ vraagt Tom hysterisch, hij pakt me bij me schouder. ‘Ehm, wil je me los laten, maar je kent haar dankzij mij’ zeg ik, Tom laat me los.
‘Ik pak me tas even, moet Josh nog bellen’ zeg ik en er wordt geknikt en ik loop weg, naar mijn tas.
Zodra ik hem heb pak ik meteen mijn mobiel en probeer Josh te bellen.
?: met Jeff
S: oo is Josh er ook?
J: nee die is rennen, hoe is het daar?
S: ehm wel goed, alleen…ehm tja Bill en de jongens zijn hier
J: - stilte - echt?
S: ja echt
J: wat ga je nou doen?
S: wat kan ik doen? Ik kan moeilijk doen alsof er niks aan de hand is
J: das waar
S: maar wat moet ik doen dan?! Jij bent een jongen jij moet het weten!
J: ja hallo wel een jongen die hömö is hoor!
S: ja nou en, das des te beter
J: - zucht - praat gewoon met hem, maar begin niet over Josh
S: nee oke dat snap ik
J: nou dan had je het zelf ook kunnen bedenken
S: ja maar vanavond dan? Josh zou me ophalen met de auto
J: ja sorry Sa maar dat moet je zelf uitzoeken, Paulo en ik gaan nu
S: oke dankje
J: doei
S: daag
Ik hang weer op en zucht, ik zie wel wat er komt. Ik stop mijn mobiel weer in mijn tas en loop terug.
Georg staat er nu ook. Hij kijkt me aan. Alsof hij me herkent. Dan draait hij toch zijn hoofd weg. Ik ga naast Sascha staan.
‘Volgens mij hadden ze het over jou’ zegt ze. Ze kijkt me aan. ‘Oo dat kan’ zeg ik.
Sascha gaat voor me staan. ‘Ken jij ze?’ vraagt ze, ik zucht zachtjes. ‘Ehm nee niet echt’ zeg ik dan maar.
Ik hoor langzaam achter me stappen dichterbij komen. Oke Sabine, chill nou, het maakt niet uit.
Ik draai mijn hoofd en zie dat Bill er aan komt lopen. Zou hij me herkennen?
‘Hee’ zegt hij ‘hee’ zeggen Sascha en ik in koor, hij glimlacht naar ons.
Hij gaat bij Tom staan.
‘Oke, dames komen jullie, jullie zullen het nummer moeten inzingen, nog niet voor de camera’ roept de regisseur, Sascha en ik knikken.
‘Daag!’ roept Sascha vrolijk ‘doei’ zeg ik en ik kijk naar Bill. Zou hij me herkennen of niet?
Langzaam begin ik het liedje te neurien. Samen met Sascha ga ik het nummer “I wanna grow old with you” zingen.
Sascha stoot me lachend aan. ‘Wat nou?’ glimlach ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.