Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (39)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:05

289

0

225



Sex and the City in dé chinees (39)

Josh pov:
Ik loop met Faye over staart. Ineens krijg ik een idee. ‘Wat denk je Faye, zullen wij mama eens verassen?’ vraag ik en Faye begint te kraaien.
Ik glimlach. Ik loop met Faye terug.
‘Ik ga even naar Sabine met Faye!’ schreeuw ik, geen antwoord.
Ik pak een auto stoeltje en zet die in de auto, daar zet ik Faye in.
Langzaam rij ik met Faye naar de studio.
Ik til Faye uit haar stoeltje en loop met haar op mijn arm naar binnen. Eerst wordt ik nog even tegen gehouden, maar na een goede verklaring mag ik door lopen.
Ik kijk om me heen om te kijken of ik Sabine ergens zie.
Ze is nergens te zien.
‘Weet u misschien waar Sabine is?’ vraag ik aan iemand maar die gene haalt zijn schouders op.
Ik loop verder. Daar staat een groepje jongens, volgens mij is het Tokio Hotel, Sabine heeft het wel eens over hun.
Ik loop naar hun toe, misschien weten hun het.
‘Ehm weten jullie misschien waar Sabine is?’ vraag ik. Ze nemen me helemaal op, vooral de jongen met het zwarte haar.
‘Die kant op’ wordt er gezegt, ze wijzen de kant waar Sabine blijkbaar heen is gegaan.
Ik loop die kant op.
Faye begint een beetje zwaar te worden op mijn arm. Ik zet haar over op de andere.
‘Josh, Faye!’ wordt er geroepen, ik kijk om me heen. Sabine komt snel naar ons toe gelopen.
Ik glimlach.
Sabine geeft ons een knuffel en ik geef haar een zoen op haar wang.
Ze pakt Faye over. ‘Wat doe jij nou hier?’ vraagt ze en ik glimlach weer. ‘Mijn schat bezoeken natuurlijk’ glimlach ik nog steeds en Sabine glimlacht.
We gaan even op een stoel zitten.
Een jongen van Tokio Hotel komt naar ons toe. Hij praat in het Duits tegen Sabine


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.