Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » Avatar Story » Avatar Story [8]

Avatar Story

9 okt 2008 - 15:40

322

0

196



Avatar Story [8]

Hij las hem. Je wachtte af. Moest je weggaan of blijven wachten?

Kamji: Je kunt gaan. Ik ga even overleggen met mijn hoofdcommandant en dan zal ik je weer roepen. Tot die tijd kan je in het dorp verblijven.

Jij: Oké.

Je ging naar buiten. Je keek rond. Er was een markt op het plein bezig. Nieuwsgierig liep je erheen. Je zag allemaal kraampjes en tentjes en kleedjes vol met spullen. Maar je had geen geld bij je. Stom, dacht je. Dat had je mee moeten nemen. Je liep even verder en toen zag je een oude man. Hij had het moeilijk. Hij had zijn boodschappen laten vallen en was slecht ter been zodat hij ze niet op kon pakken. Jij liep er naartoe en pakte de spullen op voor hem. Je gaf het aan hem.

Jij: Alstublieft Meneer.

Oude man: Dankje wel meisje. Zou je me even kunnen helpen door ze naar mijn hutje te brengen. Daar wil ik je belonen.

Je liep met de man mee en toen je de spullen op een tafeltje had gezet kwam de man eraan met een kistje. Daarin zaten een paar koperen muntjes.

Oude man: Sorry dat ik niet meer heb maar je verdient wat geld.

Jij: Oh het geeft niet. Ik ben blij dat ik je kon helpen.

Je nam de muntjes aan. Toen kwam er een man naar binnen en zei dat Kamji je wou spreken. Je nam afscheid van de man en liep met de boodschapper mee. Je kwam weer binnen bij Kamji.

Jij: U wou me spreken?

Kamji: Ja ik heb 2 dingen te zeggen. Ten eerste wil ik je feliciteren. Dat je die oude man hebt geholpen bewijst dat je hulpvaardig en betrouwbaar bent. Ten tweede wil ik zeggen dat de brief over een naderende oorlog gaat. Maar daarover later. Ik verzoek je om in dit dorp te blijven slapen. En morgen vertel ik je meer over. Ik zal je morgen ook voedsel geven voor onderweg

Jij: Dank u.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.