Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (40)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:06

523

0

202



Sex and the City in dé chinees (40)

Sabine pov:
Tom komt naar Josh en mij toegelopen. ‘Ik weet weer wie je bent’ zegt Tom in het Duits. ‘Jij bent Sabine, dat meisje wat Bill zo leuk vind’ zegt Tom en ik zucht.
‘Weetje Tom, ik ben ff bezig oke’ zeg ik en Tom trekt zijn wenkbrauw op. ‘Ik kom zo weer’ zeg ik tegen Josh en hij knikt.
‘Kom even mee’ zeg ik tegen Tom en ik pak zijn arm.
‘Hoe weet je nou ineens wel wie ik ben?’ vraag ik en Tom grijnst. ‘Door Bill’ zegt hij en ik zucht zacht. ‘Oo oke, nou ehm…ik ga weer naar Josh dan, en asjeblieft stoor even niet oke, ben even bezig’ zeg ik en Tom kijkt me raar aan.
‘De laatste keer dat ik je zag…’ zegt hij ‘had je een kater’ zucht ik. ‘Echt niet! Zoende ik DeeDee, die trouwens mijn vriendin is’ zegt hij en hij slaat zijn armen over elkaar heen.
Ik zucht weer. ‘Ook goed, maar…ik praat zo weer met je oke, ik moet even met Josh praten’ zeg ik en dit keer pakt Tom mijn arm.
‘Wie is die Josh eigenlijk?’ vraagt hij, ik haal zijn arm van me af. ‘Als je het wel weten, Josh is mijn vriend’ zeg ik en ik loop weer naar Josh

Bill pov:
Ze loopt weer weg, naar die jongen. Tom komt weer naar ons toe.
‘Nou wie was het?’ vraag ik en Tom laat zijn armen hangen. ‘Ehm…haar vriend’ zegt hij en het voelt alsof iedereen ineens weg is. Ze heeft een vriend!
Ze heeft gewoon een vriend! Wat was ik dan? Ze zei dat je mij ook leuk vond? Wat moet ik nou?
Alle vragen spoken door mijn hoofd.
Ik pak met één hand mijn hoofd vast en laat me op een stoel vallen.
‘Bill gaat het wel?’ vraagt Tom bezorgt. Waar ben ik toch mee bezig? Ik kan toch niet zo reageren omdat een meisje een vriend heeft. Oke ik heb haar gezoend maar dan nog, dat kan toch niet, of wel?
Alle vragen gaan langzaam weg. Ik kan weer gewoon denken zonder dat alles op hol slaat.
Ik sta weer op. ‘Wat heb jij?’ vraagt Georg maar ik schud mijn hoofd. ‘Niks hoor’ zeg ik
Ik kijk naar Sabine, ze geeft ze jongen een zoen. Een rilling loopt over mijn rug.
Ik zie haar weer weg lopen, geen idee waarheen. Ik volg haar tot ze de hoek omslaat.
‘Ja jongens, misschien moeten jullie even oefenen’ wordt er gezegd. Ik draai mijn hoofd en knik.
We worden meegenomen naar een aparteoefenzaal.
Een vrouw speelt de rol van Marly, zou Sabine dat spelen. We oefenen het stuk dat we elkaar voor het eerste zien, in een parkje.
Vrouw: ( kijkt om zicht heen )
Bill: ( loopt naar de vrouw, heeft een donkere jas en grote zonnebril met muts op ) jij bent vast Marly…
Vrouw: ( knikt) inderdaad dat ben ik, en wie ben jij?
Bill: dat maakt nu even niet uit ( geeft haar een briefje, met een tijd, datum en plaats erop )
Vrouw : ( bekijkt het briefje ) wat moet ik hiermee?
Bill: kom op die dag, tijd en naar de plaats die erop staat, meer kan ik nu niet zeggen ( loopt weer weg )
Vrouw: maar…
‘Oke heel goed gedaan’ zegt de vrouw en ik glimlach.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.