Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (42)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:06

648

0

211



Sex and the City in dé chinees (42)

Pas zodra ik weer op mijn rug getikt word kom ik erachter dat ze nog steeds achter me zitten.
Ik draai me weer om en zucht zachtjes. Dit keer kijk ik in de ogen van Bill.
‘Kan ik misschien straks nog met je praten?’ vraagt hij en een beetje raar kijk ik hem aan. ‘Moet dat nu?’ vraag ik en Bill schudt zijn hoofd. ‘Nee straks’ zegt hij en ik zucht zachtjes.
‘Ja is goed’ zeg ik dan en ik draai weer terug.
Dit keer kijkt Sascha niet met grote ogen maar eet ze gewoon door. Lachend begin ik ook te eten.,
‘Wat nou?’ lacht Sascha ‘niks hoor’ zeg ik glimlachend en ik voel een trap van onder de tafel.
Ik trap haar terug en we schieten allebei in de lach.
Glimlachend eten we ons eten.
We splitsen de rekening. Ik wil net weglopen maar dan voel ik een hand om mijn pols.
Ik draai me om en kijk recht ik de ogen van Bill. ‘We zouden nog praten’ zegt hij en ik knikt. ‘Ik kom er zo aan’ zeg ik tegen Sascha en ze knikt.
Ik loop met Bill mee naar binnen, weg van Sascha, weg van de jongens.
We gaan aan de bar zitten. ‘Moet ik wat drinken voor je bestellen?’ vraagt Bill en ik schud mijn hoofd. Bill knikt.
‘Waar wou je het over hebben?’ vraag ik en ik voel vlinders in mijn buik, waar slaat dit op?
Bill zucht zachtjes. ‘ Over de avond voor je vertrek’ zegt Bill en ik voel een steen op mijn maag.
‘Hoezo wil je het daarover hebben?’ vraag ik, Bill steunt met zijn elleboog op de bar. ‘Ik wil weten wat het voor je betekende’ zegt hij, ik weet niet wat ik moet zeggen.
‘Wat denk jij dat ik er van vond’ vraag ik en Bill haalt zijn schouders op.
‘Ik vond het geweldig, echt het is één van de beste zoenen die ik ook gehad heb, nee de beste tot nu toe, maar ik ging die dag daarna weg, ik kon toch ook niet weten dat ik je weet zou zien, en trouwens ik zou ook niet weten hoe lang het zou deuren voordat je me weer vergeten was, zoals als die andere meiden’ zeg ik en ik sta weer op.
Bill drukt me terug in de stoel. ‘Nee Bill niet doen’ zeg ik en ik sta weer op.
‘Heeft Faye die jongen al papa genoemd’ vraagt Bill ineens, ik kan me niet meer bewegen, dat hij dat nog weet!
Ik schud mijn hoofd. ‘Betekend dat niet iets, dat ze mij papa noemde’ vraagt Bill. Wat moet ik nu weer zeggen.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het iets betekende, maar ik hou van Josh, of van Bill? Nee ik hou van Josh dat weet ik toch?
‘Dat jij dat nog weet’ zeg ik zacht en ik richt mijn ogen naar de grond. Bill tilt met zijn vinger mijn gezicht op.
Vlinders gieren door mijn buik, ik heb mij niet eens zo bij Josh gevoelt, maar toch hou ik van hem…
Ik draai mijn hoofd weg als Bill dichter met mijn hoofd bij de mijne komt.
Ik sta op en loop weer weg. ‘Tot straks’ zeg ik en ik loop achter Sascha aan die het café al uitgelopen is.

‘Stil nou! Het komt er op!’ roept Jeff, ik zit bij Jeff op schoot en Josh zit er naast met Faye op schoot. Lachend zit iedereen naar de televisie te kijken.
De titelsong begint. ‘Aaaah dat zing ik !’ roep ik hyper.

Na de aflevering heb ik een grote glimlach op mijn gezicht. ‘En wat vonden jullie er van?’ vraag ik en Josh drukt een zoen op mijn wang. ‘Geweldig’ zegt hij.
Ik weet niks terug te zeggen, ik kan eigenlijk alleen maar aan Bill denken.
Ons gesprek is nu twee geleden, ik heb sindsdien niet veel tegen hem gezegd.
Eigenlijk loop ik met een boog om hem heen. Ik sta op. ‘Ik ga slapen’ zeg ik en iedereen knikt.
Ik til Faye op en loop met haar naar boven


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.