Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (43)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:07

534

0

292



Sex and the City in dé chinees (43)

‘Ja wat nou!’ roep ik door de telefoon tegen Josh. ‘Ja kan ik er wat aan doen…..nee ik hoef dat niet aan jou uit te leggen’ ik verhef mijn stem. Ineens wordt de verbinding verbroken. ‘Watje!’ roep ik in het Duits naar de telefoon.
‘Wie?’ hoor ik Bill achter me zeggen. ‘Niemand’ zeg ik kortaf en ik zwaai mijn tas over mijn schouder.
Ik loop naar de deur en loop het gebouw uit. Ik heb net één voet buiten de deur en ik laat mijn adem ontsnappen.
Snel loop ik naar de auto van Jeff die ik geleend heb, Jeff zelf heeft mij leren rijden.
Met een grote glimlach stap ik in de auto.
Ik gooi mijn tas achterin de auto en pak mijn zonnebril uit het dashboardkastje.
Ik zet hem op en haal mijn haar uit mijn staart.
Bill komt de deur uitgelopen en loopt naar mijn auto. Hij glimlacht, ik zucht.
‘Wat is er? Ik ben niet echt een in goede bui’ zeg ik zodra Bill naast de auto staat.
‘Ja dat zie ik, daarom wil ik je opvrolijken en vragen of je mee gaat wat drinken’ zegt hij. Zal ik het doen? Ik doe het gewoon, kan mij het wat schelen. ‘Ja is goed’ zeg ik en ik knik.
Ik pak mijn tas weer en stap de auto uit. Ik doe hem weer op slot en loop met Bill over straat.
‘Waar gaan we heen?’ vraag ik en Bill haalt zijn schouders op. ‘We zien wel waar we uitkomen’ zegt hij en ik knikt
Zwijgend lopen we naast elkaar. Door de straatjes.
‘Hier heen?’ vraagt Bill, we staan voor een klein cafeetje, het lijkt best gezellig. Ik knik.
We lopen naar binnen en gaan aan een tafeltje zitten. Het ligt is een beetje gedimd en piano muziek vult de ruimte.
Een serveerster komt aangelopen. ‘Wat willen jullie drinken?’ vraagt ze en Bill kijkt mij aan. ‘IJsthee graag’ zeg ik en Bill knikt. We krijgen een kaart maar ik geef hem terug. ‘Ik hoef op het moment geen eten’ zeg ik en de serveerster knikt, ook Bill geeft de kaart terug.
Ik voel me net zo als toen ik voor de eerste keer naar Bill ging, de dag nadat ik hem gezien heb. Ik glimlach bij de gedachte.
‘Waar denk je aan?’ vraagt Bill met een glimlach ‘jou’ zeg ik. Bill’s ogen gaan naar mijn handen die op de tafel liggen.
Langzaam gaat zijn hand naar de mijne, hij pakt hem vast. Een golf van warmte gaat door mij heen.
Te snel wordt het drinken op de tafel gezet.
Zwijgend kijk ik naar Bill, naar zijn mooie ogen.
Ik glimlach. Ik merk helemaal niks om mij heen, eigenlijk heb ik alleen maar oog voor Bill.
Een heleboel ijsthee’s en een lang maar leuk gesprek later staan we op, en staat Bill erop dat hij het betaald. We lopen terug naar mijn auto.
‘Moet ik je eigenlijk naar het hotel brengen?’ vraag ik en Bill glimlacht. ‘Wil je dat doen?’ vraagt hij en ik knik. ‘Natuurlijk, stap ik’ zeg ik en ik doe de auto open.
Bill wil instappen aan de bestuurders kant. ‘Haha ja mocht je willen, andere kant jij’ lach ik en duw Bill speels bij de deur weg. Lachend loopt hij naar de andere kant en stapt hij in. Ook ik stap in.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.