Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (46)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:08

683

0

274



Sex and the City in dé chinees (46)

nog wakker. Ik til haar uit haar bedje.
‘We gaan’ ze ik met trillende stem. Faye kijkt me aan. Ik kleed haar snel aan. Gewoon een gemakkelijk jurkje.
Zachtjes en met trillende benen loop ik naar beneden. Ik hoor niks helemaal niks.
Ik maak voorzichtig de voordeur open en loop snel naar de auto. Het is eigenlijk de auto van Josh maar dan maakt niet uit.
Ik zet Faye in een kinderstoeltje en stap zelf ook in.
Ik start de auto en rij snel weg.
In mijn achteruitkijkspiegel zie ik Josh uit het huis naar de auto rennen, een kwade blik staat op zijn gezicht.
Ik rij naar het hotel. Ik rij veel te snel en dat weet ik ook, maar dan kan me helemaal niks schelen.
Ik parkeer in de parkeergarage en loop met Faye op mijn arm naar boven.
‘Ik wil graag weten in welke kamer Bill Kaulits slaapt’ zeg ik tegen de vrouw achter de balie. ‘Het spijt me, maar die informatie mag ik u niet geven’ zegt ze vrouw, ik zucht.
‘Het is echt heel belangrijk’ zeg ik maar ze schud haar hoofd.
Ik zucht en knik. Dan ga ik wel in de lobby zitten, misschien dat hij naar beneden komt. Ik zet Faye op mijn schoot, tranen beginnen te vloeien, ik hou het niet meer, ze prikken in mijn wang, hij doet nog steeds zeer.
Zachtjes snik in.
Ineens voel ik een arm op mijn schouder. ‘Sabine?’ klinkt ze stem van Georg achter me. Ik draai me om, en knik.
Ik merk dat zijn oog op mijn wang valt. ‘Wat is er gebeurt?’ vraagt hij bezorgt, ik kan geen antwoord geven. ‘Kom maar mee’ zegt hij en ik knik.
Achter Georg aan loop ik naar boven. Naar een kamer. Georg doet de deur open en ik loop naar binnen.
Ik de kamer zit verder alleen Gustav. Met grote ogen kijkt hij mij aan.
Ik loop langs een spiegel en kijk er in.
Ik merk nu pas dat ik nog in mijn bikini loop en dat mijn wang dik is geworden, mijn ogen zijn rood van de tranen. De rest van mijn gezicht word rood, ik schaam me dood.
‘Ehm sorry’ stamel ik. ‘Je kwam zeker voor Bill?’ vraagt Gustav en hij legt een tijdschrift weg.
‘Ehm eigenlijk meer voor een plek weg bij…Josh’ zeg ik, zijn naam spreek ik zacht uit. Ik kijk naar de grond.
‘Kom maar’ zegt Georg en hij zet mij op het bed neer. Faye blijft bij mij op schoot zitten.
‘Ik ben zo terug’ zegt Georg en Gustav knikt. Ik heb geen idee wat ik zeggen moet, een stilte hangt tussen Gustav en mij.
‘Je kan wel even een shirt van mij aan’ zegt hij dan en hij staat op. Ik krijg een wit shirt met iets wat op een vlinder lijkt erop.
‘Dankje’ zeg ik, ik zet Faye even op het bed, meteen klimt ze eraf en begint ze door de kamer heen te lopen.
Ik trek het shirt van Gustav aan, hij valt net over mijn kont heen.
Ik glimlach zwak.
Al snel komt Georg terug, achter hem loopt Bill snel de kamer in, en daar achteraan komt Tom de kamer ingelopen.
Bill loopt naar mij toe en neemt mij in zijn armen.
Ik begin te snikken, het word me allemaal te veel. Bill duwt me langzaam op het bed en gaat naast me zitten, zijn armen zijn nog steeds om me heen geslagen.
Snikken begin ik mijn verhaal te vertellen, het komt er zomaar uit.
Ik blijf maar snikken, ik kan niks anders doen dan snikken.
Tom heeft inmiddels Faye op schoot. ‘Natuurlijk kan je hier blijven’ zegt Bill en hij wil zijn hand op mijn wang leggen maar ik sla zijn hand weg. ‘Niet doen’ zeg ik zacht, Bill knikt begrijpend.
Tom staat op terwijl hij Faye nog steeds op zijn arm heeft.
Even later komt hij terug met een koude doek en geeft die aan Bill.
‘Mag ik?’ vraagt Bill en ik knik. Voorzichtig legt hij de doek op mijn wang, het voelt heerlijk, maar toch ook weer pijnlijk die doek op mijn wang.
Ik leg mijn hand op de zijne, hij glimlacht een beetje.
Faye klimt van Tom’s schoot en begint weer door de kamer te lopen.
Ik glimlach een beetje


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.