Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (47)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:08

325

0

235



Sex and the City in dé chinees (47)

‘Lang zal ze leven’ zingen Bill en ik hard. Faye opent haar ogen. Ze kijkt lachend de kamer rond. ‘Wie is er nu drie jaar oud?’ vraag ik. ‘Ikke!’ roept Faye vrolijk. Ik til haar op.
Haar armen gaan naar Bill. ‘Papa Bill’ zegt ze vrolijk. Met een glimlach geef ik haar aan Bill.
We lopen naar beneden.
Beneden zit Tom op de ene bank, op de andere bank zitten Simone en Gordon.
‘Gefeliciteerd’ roepen ze tegelijk. Ik begin te lachen.
We zijn nu in Duitsland, in het huis van Gordon en Simone, we hebben ongeveer twee maand vrij bij de set en kunnen dus naar huis.
We gaan zitten.

De bel gaat, Faye loopt met kleine pasjes naar de deur.
Glimlachend loop ik achter haar aan.
‘Mam, Pap!’ roep ik vrolijk als ik zie dat mijn ouders er staan. Ik til Faye even op en geef mijn ouders een zoen.
Ik geef Faye even aan mijn moeder en dan lopen ze mee naar binnen.
Ze begroeten de anderen en ik ga naast Bill zitten, hij slaat zijn arm om mij heen.
Mijn ouders gaan ook zitten, ze raken diep in gesprek met Simone en Gordon. Ik glimlach en leg mijn hoofd op Bill’s schouder.
Ik heb net mijn ogen even gesloten als ineens mij mobiel gaat. Ik open snel mijn ogen weer en pak mijn mobiel. Een onbekend nummer, ik haal mijn schouders op en loop naar de keuken.
?; Hoi
S; Ehm ja, hallo
?; Gefeliciteerd
S; Ehm, bedankt, met wie spreek ik?
?; Met Josh natuurlijk
S; - stil -
J; Hallo??
S; Ik wil niet met je praten, bel me niet weer
J; Ik wel met je praten
S; Ik niet met jou, niet naar wat je gedaan hebt - een traan rolt over mijn wang -
J; Daarover wil ik praten
S; - beetje snikkend - Josh, laat me met rust
Ik hang snel op en loop weer naar de kamer. ‘Wie was dat?’ vraagt Bill meteen. ‘Josh’ zeg ik zacht, ik ga naast Bill zitten
Bill slaat zijn arm om mij heen. Iedereen is stil, niemand zegt iets.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.