Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (48)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:09

502

0

232



Sex and the City in dé chinees (48)

Bill pov;

Het is midden in de nacht als ik wakker word, moe kijk ik om mij heen, Sabine ligt naast mij te slapen.
Voorzichtig sta ik op, automatisch loop ik naar de kamer van Faye gewoon om te kijken hoe ze slaapt.
Ik doe haar deur open. Haar hele kamertje ligt overhoop, het raam staat open, de gordijnen zijn geschreurd,
Ik ren naar haar bedje. Leeg!
Ik ren terug naar mijn kamer en maak snel Sabine wakker. ‘Snel, Faye is weg’ roep ik, Sabine schiet overeind. Ze rent mij voorbij, naar Faye’s kamer.
Ze gilt. Snel ren ik ook naar haar kamer.
Sabine zit huilend met het dekentje van Faye in haar handen. Ik kniel naast haar neer en sla mijn armen om haar heen. ‘We vinden haar’ zeg ik zacht.
Ik heb mijn woorden net uitgesproken, dan staan mam, Gordon en Tom in de kamer. Ik zie ze schrikken.
Sabine legt haar hoofd op mijn borst die langzaam op en neer. Sabine’s adem wordt sneller/
‘Rustig blijven, we vinden haar’ zeg ik, Sabine kan niks doen, niet knikken, niet praten.
Tom gaat voor haar zitten, hij weet niet wat hij moet doen.

Tsuki pov;
Verveeld loop ik over straat, ik schop een steentje vooruit, het is midden in de nacht, niemand is op straat.
Een koude wind waait, ik geeuw, ik ben doodop.
Een jongen rent over straat, in zijn armen heeft hij een baby lijkt het wel.
Voor mij stopt hij. ‘Wil jij dit kind?’ vraagt hij hijgend. ‘Pfft wie denk je wel dat ik ben, denk jij nou seriously dat ik een kind van een vreemde aan neem, zoek het lekker uit’ zeg ik bot en ik loop door.
Mijn mobiel gaat. Ik zucht en neem hem op.
T; Ja met Tsuki
?; Hallo met het uitzendbureau
T; Waarom bellen jullie zo laat?
U; Omdat we werk voor je hebben, in het buitenland
T; Oo
U; Maar het is in Amerika, en we hopen dat je acteren kunt want je gaat in een serie spelen
T; Oo das cool, welke?
U; Can we handle famous?
T; - gillen - Aaah nee! Dat is met Tokio Hotel ! Met Tom!
U; Ja dat klopt, wil je dat?
T; Wat denk je zelf?
U; Oke, dat is een ja dus, dat betekend dat je over een week weg moet
T; Oke komt goed
U; Kom je morgen bij het bureau lang?
T; Waarom ook niet, ik moet ophangen, daag
Ik hang op, dus wacht het antwoord niet af. Ik sta voor een huis, ik hoor iemand heel hard huilen.
Iemand rent naar buiten. Ze gaat onder het licht van de lantaarnpaal staan.
Woow dat is Sabine!
Ik sla mijn hand voor mijn mond, dan herstel ik me en loop ik naar haar toe. ‘Kan ik je helpen?’ vraag ik. Ze begint hard te huilen en valt op haar knieën.
Ook Bill komt uit het huis gelopen, eigenlijk weet ik niet wat ik wat ik moet doen. Ik kniel maar naast Sabine neer.
Ze snikt. ‘Heb je misschien iemand met een kind gezien?’ vraagt Bill, meteen zie ik de jongen voor me. Ik knik en ren weg.
Oo man wat ben ik blij dat ik zo snel rennen kan.
Ik zie de jongen lopen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.