Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (49)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:09

586

0

283



Sex and the City in dé chinees (49)

Ik tik hem op zijn rug, geschrokken draait hij zich om.
De baby ligt nog steeds in zijn armen. ‘Ik heb me bedacht, ik dacht misschien kan ik je toch wel helpen, ik bedacht me ineens dat ik wel het kindje wil’ zeg ik en de jongen schudt zijn hoofd. ‘Ja daag, nu kan je het vergeten’ zegt hij en hij wil weg lopen.
Ik pak hem bij zijn arm. ‘Het is vrijwillig, of gedwongen je kan kiezen’ zeg ik en ik kijk hem dreigend aan.
Met een snele beweging pak ik het kindje uit zijn armen en ren ik snel weg. Mm het is een meisje. Ik ren zo als ik kan met het kindje naar Sabine en Bill terug.
Zodra Sabine me ziet staat ze op en rent ze naar me toe.
‘Oo Faye, daar ben je weer’ roept ze vrolijk en ze pakt het kindje - dat Faye blijkt te heten- van mij over.
Faye opent haar ogen en begint meteen te huilen, dat ze door alles heeft heen geslapen, het is niet te geloven.
‘Dankje, echt bedankt gewoon’ zegt Sabine blij, een traan rolt over haar wang, waarschijnlijk van blijdschap.
Ze drukt een zoen op Faye’s voorhoofd en troost haar.
‘Ehm wil je even binnen komen?’ vraagt Bill, wat zal ik doen? Zal ik naar binnen gaan of niet?
Ik knik voorzichtig. Hij loopt naar het huis, Sabine loopt achter hem aan met Faye in haar armen.
Langzaam loop ik achter hun aan.
In de kamer zit Tom, zodra Bill staat hij meteen op. Hij staat in zijn boxer en kijkt Bill vragend aan.
Ik merk dat mijn gezicht een beetje rood word, ik wend mijn hoofd af.

Ik open mijn ogen, ik heb geen idee waar ik ben, ik weet het gewoon niet. Ik laat mijn ogen aan het licht wennen en glimlach. Zoals gewoonlijk lig in mijn eigen bed.
Ik denk aan vandaag en mijn glimlach wordt breder.
Vandaag ga ik met het vliegtuig, alles is ingepakt.
Mijn mobiel gaat af. “Pap” staat er, snel druk ik hem weg, met hem praten kan ik niet, en wil ik ook niet.
De bel gaat, zal de taxi wel zijn.

Sabine pov;
Vandaag moeten we weer terug, terug naar Amerika. Ik sta met Faye in mijn armen in de kamer en glimlach.
Bill komt naast mij staan en geeft een kus op mijn wang. Ik draai mijn hoofd naar hem en geef hem ook een zoen.
‘Ik hou van je’ zegt Bill ‘ik ook van jou’ zeg ik zacht en ik leg mijn hoofd op Bill’s schouder.

Het is rustig in het vliegtuig, langzaam valt Faye in slaap en ik leg mijn hoofd op Bill’s borst en sluit mijn ogen, heel even maar, heel even.
Ineens begint het vliegtuig te schudden, iedereen gilt. Ik zelf ook, ik til Faye snel op en druk haar tussen Bill en mij.
Een traan rolt over mijn wang, Bill slaat zijn armen strak om mij heen. ‘Het komt goed’ fluistert hij, op een manier dat hij mij en zichzelf de moed moet in spreken.
Luchtkapjes vallen naar beneden. Ik zet er één bij Faye op en bij mezelf. Bill heeft het bij zichzelf gedaan.
Mijn hoofd gaat naar achter, DeeDee ligt angstig tegen Tom aan. Bang kijkt ze me aan, ik kijk haar met dezelfde bange blik aan.
Faye begint te huilen, logisch. Ik hou haar stevig vast en probeer haar te sussen, het lukt niet, ze blijft huilen.
Hij vliegtuig daalt snel en blijft schudden. Mensen blijven gillen.
Ik sluit mijn ogen weer en druk Faye steviger tussen Bill en mij.
Alles gaat zo snel, het hele vliegtuig schud, mensen gillen we dalen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.