Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » Avatar Story » Avatar Story [9]

Avatar Story

9 okt 2008 - 15:41

270

0

185



Avatar Story [9]

Je liep weer door het dorp. Kamji had je een adres gegeven waar je zou slapen. Het moeilijkste deel had je over het hoofd gezien. Namelijk het vinden van dat adres. Na een half uur lopen had je het gevonden. De huizen in het dorp lagen ver van elkaar af. Je klopte aan. Een vrouw deed open.

Vrouw: Ah, jij moet Mila zijn. We verwachte je al. Had je moeite met het vinden.

Jij: Ja mevrouw.>

Vrouw: Noem me geen mevrouw maar Ginger. En kom binnen. Ik heb je kamer al klaar gemaakt. We gaan net eten.

Je kwam binnen en volgde Ginger. Ze liep een kamer in wat blijkbaar de keuken was want daar stond een fornuis en een eettafel. Ze stelde je voor aan haar man Dormin. Toen gaf ze je een rondleiding. Ze zei dat ze ook nog een zoon had maar dat die op reis was. Die heette Haru. Jullie gingen aan tafel.

Ginger: Ik hoop dat je het lekker vind. Het is niet veel. Dit is wat we kunnen betalen.

Jij: Het is heerlijk. Zoiets heb ik nog nooit geproefd.

Dormin: Waar kom je vandaan?

Jij: Van de Noordpool. Ik ben op weg naar de zuidpool.

Ginger: Wat aten jullie daar?

Jij: Voornamelijk vis. Maar als iemand van de markt terug is kunnen ver met het hele dorp een feestmaal houden waar we brood en fruit en groeten eten. Dingen die we normaal niet hebben dus.

Het toetje bestond uit een zelfgemaakte vla wat ook erg lekker was. Je werd erg moe en ging je logeerbed in. Het was een heerlijk bed. Terwijl je nadacht over wat Kamji had gezegd viel je in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.